Stap jij op de jury af na een officiële wedstrijd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Stap jij op de jury af

Ja, als deze er is, altijd
8 (8%)
Ja, meestal
9 (9%)
Ja, als ik ontevreden ben.
18 (18%)
Ja, als ik tevreden ben.
Geen stemmen
Nee, dat durf ik niet.
13 (13%)
Nee. Waarom?
13 (13%)
Nee, die is er nooit.
8 (8%)
Nee, maar ik zou het wel willen.
9 (9%)
Nee, ik ga nooit naar de uitslag.
Geen stemmen
Nee, geen behoefte aan.
19 (19%)

Totaal aantal stemmen: 97

BabiiVeeraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 11:43

Ik ben laatst voor een wedstrijd van het stamboek in Ijzerlo gestart (Oost-Nederland) terwijl ik normaal gesproken in West-Brabant/kring Merwede start. In Oost-Nederland blijkt het gewoonte te zijn om na de proef nog even langs de jury te rijden. De nieuwe combinatie meldt zich aan en mag dan 2 rondjes door de ring voordat de jury het startsein geeft. In die 2rondjes geeft de jury dan even kort feedback op de gereden proef. Natuurlijk is dit geen ellenlange lijst met plussen en minnen maar gewoon een algemeen beeld en bijvoorbeeld 1 oefening die ze er (positief of negatief) vond uitspringen.
Ik vond dit heel fijn en zou het in mijn eigen regio ook wel willen doen. Alleen zie ik het hier dus nooit iemand doen, dus weet niet of het op prijs gesteld wordt :+

Na het zien van het protecol ga ik soms naar de jury. Dit is als ik iets niet snap of me afvraag waarom een bepaalde oefening zo is beoordeeld. Laatst stond er bijvoorbeeld bij een grote volte halsstrekken "5, beter de hoek inrijden" :')
Bleek dat dit bij een hele andere oefening moest staan en de schrijfster het niet had kunnen bijhouden :P

Nibbit

Re: Stap jij op de jury af na een officiële wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 12:45

Alsjeblieft niet, dan lopen de banen allemaal weer enorm uit. het is juist fijn dat er nu veel op tijd wordt gestart en dat dit ook goed uitkomt als er geen commentaar wordt gegeven :)
Misschien als je echt een vraag hebt dit na afloop van je baan doen, dan is de jury nog niet weg omdat die nog moet wachten om de uitslagenlijst te tekenen :j