Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pelryo schreef:ik heb hem van de H&M, drukt alles plat zeg maar.
En er schud niks ofzo! 
Maar weet niet of ze nog veel groter gaan eigenlijk, jij?
Jolien87 schreef:Pelryo schreef:ik heb hem van de H&M, drukt alles plat zeg maar.
Dit model?
http://www.hm.com/nl/product/06030?article=06030-F#article=06030-B
Anoniem schreef:ik vind die brede randen onder de shock absorber zo vervelend,gaan bij mij altijd dubbel zitten onder de borsten zeg maar..
zoek ook nog een goede sportbh..
Nu heb ik die zwaarste vd hema deze dus die doet dat ook
maar omdat die stiek iets dunner/soepeler is heb ik er daar gelukkig niet zo'n last van
maar dus wel nog steeds op zoek naar DE echte fijne...Rintah schreef:de net gegeven zware variant ziet er in ieder geval stevig genoeg uit, maar is gok ik wel een punttiet model
HBZ schreef:Hoe zit het nu met de maten? Ik heb zelf cup c- 70, van een gewone bh, in die van schock absorber zit daar ook een laagje vulling in dat je niet kunt zien dat je het koud hebt.
Dat vind ik zo stom staan. En omdat ik nogal een koudbloedig type ben:P
Die van schock absorber en die van anita spreken mij wel aan.
Die van de Hema of van h&m, heb ik zelf niet z'n goed gevoel bij. ( dat ligt meer aan mijn eigen gevoel, van hoe duurder hoe beter, waarschijnlijk)
Is hier misschien ooit een onderzoek naar gedaan?

Ik werk bij een luxe lingeriezaak
Klinkt logisch. wonderworst_ schreef:ik zag bij de hunkemoller deze bH:
http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/push-up ... 03792.html
die ziet er tenminste nog een beetje normaal uit, maar ik twijfel sterk of deze ook maar klein een beetje ondersteuning bied...
Sarah_Elise schreef:Ik hoor wat mensen hier hun cup vertellen, maar alleen dat lettertje zegt toch niet zoveel?
Hoe ik het geleerd heb zegt pas de combinatie van letter - getal iets over de maat.
Een 75 E is dus qua grootte gelijk aan 80 D en 85 C, alleen de omvang verschilt. Dus als de 75 E je iets te los zit in de omvang (moet strakker) dan moet je kijken bij een 70 F en niet bij een 70 E (want dan is de cup ook kleiner geworden). Of heb ik me nou verkeerd laten informeren..

Qua cup dan he, in het rugpand zal dan een dubbele knoop moeten