Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nicole schreef:Pien28 schreef:Het paard is weer de dupe van niet goed nadenkende mensen.
Arm dier gaat van hot naar her , wordt jong al een paar keer gereden.En is nu weer ergens ongewenst.
Als de eigenaresse nu echt een hart voor die haf heeft gaat ze ermee aan de slag; goed verzorgen opvoeden, zich verdiepen in ZE, luizen en mijten infectie.
Wie weet wat een kanjer ze er dan aan heeft.De haflinger zal toch wel iets hebben waarom ze op haar viel?
Alle adviezen hier van recht halen en terugbrengen snap ik niet.
Het is toch geen auto of fiets die je zo weer te koop zet op marktplaats?
TS hoe is het nu met de haflinger?
Het is niet mijn beslissing en mijn keuzes.. Dier heeft voor de rest goed hoorelke dag een schone stal, gehele dag door buiten en word gewoon onderhouden en gepoetst..
Nicole schreef:Laten we zeggen het is OVERDUIDELIJK te zien aan de manen en staart dat het dier eczeem heeft
. NiFallor schreef:Nicole schreef:Laten we zeggen het is OVERDUIDELIJK te zien aan de manen en staart dat het dier eczeem heeft
Goh, dat ze daar dan pas na de koop achter komen hè, terwijl het zo OVERDUIDELIJK is.
Bevestigt toch weer mijn verhaal: als iets zichtbaar is dan heet het geen 'verborgen gebrek' meer. Hoe duidelijker zichtbaar, des te minder verborgen.
bigone schreef:Soms kan het gebeuren dat een dier in zo'n ernstige mate exceem heeft dat inslapen nog de beste optie is, klinkt hard maar is wel zo diervriendelijk. Deze handelsdieren worden eerst jaren van hot naar her verkocht en dan belanden ze alsnog in de salami.
o0eefje0o schreef:Zoals ik hier lees denk ook ik dat er iets anders is als zomer eceem
Wij hebben ee friese merrie die haar staart en onderste deel manen kam in de zomer zo schuurt dat het een heel open pussig vies bloedbad is. Da komt regelmatig in de zomer om de wond te controlere
Echter is hier op korte manen na niets meer van te zien. En dit is echt de aller aller ergate vorm

en aan het werk zetten..hafjes die zich vervelen...zullen gaan vervelen