Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tilmar schreef:Wat die verzekering betreft, die is alleen geldig op de openbare weg. Ik heb begrepen dat die verzekering uitkeert voordat duidelijk is wie schuld heeft. Vervolgens gaan zij het bij de aansprakelijkheidsverzekering van de schuldige terugclaimen. Dat je eigen verzekering niet hoog genoeg zou zijn lijkt me sterk, meestal is dat een miljoen ofzo.
vond het super leuk vanuit de manege want zo kon ik meer ervaring opdoen! Moet zeggen dat het me veel opgeleverd heeft qua zituren, maar ook qua theorie!
(moet mijn examen springen en dressuur nog afleggen, maar theorie is in orde.) Heleennn schreef:In belgie heb je een a-brevet, b-brevet en ook nog een instructiebrevet (als je wil gaan les geven). Ik heb mijn a-brevet gehaald, mijn b-brevet is under construction(moet mijn examen springen en dressuur nog afleggen, maar theorie is in orde.)
NeverGiveUp schreef:Nope ik rij hier illegaal
)
Zam schreef:Ik kreeg vorige week weer een rekening in de bus van de knhs..
Verlenging van het ruiterbewijs.
Ik heb al eerder zitten twijfelen of ik het toen wel moest verlengen.
Kosten vallen in principe wel mee, 26.25 euro voor 2 jaar.. maar ik gebruik het ruiterbewijs al jaren niet meer..
Vroeger was het hier in het bos verplicht, maar tegenwoordig is een label van natuurmonumenten voldoende.
Verlengen jullie je ruiterbewijs ook gewoon ?
Ik denk dat ik hem toch maar weer verleng. Ben bang dat als ik hem nu afzeg, ze over een tijdje het ineens weer invoeren en dan zou ik hem weer opnieuw moeten halen.