Wie is er dit seizoen al wedstrijden gestart, en welke disciplines? Ik ben al 1 keer selectie dressuur gestart en ik rijd morgen selectie dressuur en springen
Ik heb dit seizoen inmiddels zowel TREC als endurance gestart. Door een blessure nu heel even rustiger aan maar de training is inmiddels weer vol opgang.
is trec en cross niet heel erg gevaarlijk? Bij springwedstrijden valt de balk tenminste nog als je paard hem aantikt, maar bij bv cross..... zo'n boomstam geeft niet mee en springen in een waterbak lijkt me ook gevaarlijk omdat je paard de diepte niet kan zien en een verkeerde inschatting kan maken...
Ik vind springen het leukst en het eerlijkst (balk eraf = strafpunten en wie het snelst het parcours aflegt met de minste strafpunten heeft gewonnen). Dressuur vind ik niet leuk en een jurysport!
Bij TREC mag je het overslaan en stap je alleen in het water. Paarden springen juist vaak beter op vaste hindernissen en zorgen er wel voor dat ze die niet raken. Maar dit is meer iets voor een nieuw topic dan om hier te gaan bespreken
Mootje68
Geplaatst: 19-05-13 21:28
Western
Enphalu
Geplaatst: 19-05-13 21:28
ligt eraan op welke pony of paard. ( rijd ook op paarden van anderen )
maar het liefst doe ik springen.
Hikarii
Geplaatst: 19-05-13 21:29
Nou.. 't staat er niet tussen maargoed; Gewoon het meedoen en lol hebben met je knol