Aan de ene kant snap ik het wel dat je het niet uitleend, maar aan de andere kant niet.
Als je iets leent, geef je het toch netjes terug? Wij maken na gebruik altijd alles schoon, kapotte dingen vergoeden we, en daar ben je toch beiden voor verzekerd?
Sommige mensen gaan wèl voorzichtig en goed met andermans spullen om
, het is jammer dat anderen het moeten verpesten voor mensen die dat wel doen en daardoor niet meer mogen lenen!!
Zit wel een verhaal achter. Loop namelijk al ruim 9 jaar op stal, en heb 3 paarden van de eigenaresse van de stal verzorgd. Zij heeft me ook alles geleerd over verzorgen etc. Heb sinds 4 maanden een eigen paard, maar nog geen geld voor een eigen trailer. En tot die tijd mag ik die van haar lenen. Waar ik natuurlijk heel zuinig mee ben, en altijd goed schoonmaak als ik hem gebruikt hebt.
, dus met moeite gedaan. Maar verder eigenlijk niet. Wel om stalgenootje uit de brand te helpen, wanneer zij clubles heeft en diegene kan niet met haar mee die normaliter meegaat. Maar dan nog, vind ik het wel moeilijk, als paard trailer beschadigd. Zij zegt dat zij goed verzekerd is, maar ben er toch wel huiverig voor.
).
)