Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
schoentje schreef:Ik ben van mening dat wanneer een koudbloed net zo goed loopt als een warmbloed, dat hij daar ook naar gejureerd word, gemiddeld gezien. Helaas hebben koudbloeden vaak wat beperkingen, ze bewegen wat kort, hebben vaak een korte rug en een zware hoofd-hals verbinding, zijn soms wat traag en door die dingen wat moeilijker nageeflijk, minder swung, moeilijk los in het lichaam, moeilijker in de oprichting en wat moeilijker 'heet' te maken.

tellom schreef:Ik heb toch een aantal wedstrijden gereden en weinig problemen gehad met jury's.
En als ik dan denk ik ben het er niet zo mee eens ga ik even brainstormen met mn vriendin die ook wedstrijden rijd en jury is en dan is het ook goed.
Maar ik ben wel van mening dat het heel makkelijk is om een ander de schuld te geven dus in dit geval de jury.
Je zou eens moeten gaan schrijven bij een jury dan zie je hoe het van een andere kant is, wel heel leerzaam denk ik
.