Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
YouthReiner schreef:anneliesdj schreef:Hidalgo was niet van de plains geplukt toch? (film is lang geleden)
Jawel.Aan het einde van de film wordt hij ook weer vrij gelaten hihi..
mltex schreef:Kan wel mustang uit het wild en kuikentam krijgen, ze doen in 120 dagen meer dan wij in ons leven.
Extreme mustang make over heet het
http://www.youtube.com/watch?v=cyd8ihhu60o
Maar goed ik zal mezelf nooit vergelijken met bv die kerel uit filmpje.
Ik zie het meer als een pennydroom waar je overheen groeit
Natuurlijk hij doet 'em geen zeer oid, het beest zal het ook best goed vinden en ik weet dat er een "overschot" aan mustangs is, waardoor de genen die niet gevangen en getemd worden een grote kans hebben afgeschoten te worden. Maar mij doet dit aan als een presentatie van "kijk eens hoe ik dat beest onder de duim heb, kijk eens hoe ik een wild paard heb omgetoverd tot mijn persoonlijke trucjes paard". Molfre schreef:Nee, ik zit niet op mijn paard en laat hem geen kunstjes doen zodat ik kan zeggen "kijk eens hoe ik mijn paard onder de duim heb en hoe geweldig ik het voor elkaar heb". Ik zit op mijn paard en leer hem dingen, omdat we dat beide leuk vinden, en met mij (hoop ik) de meerderheid van paardenland. Als mijn paard niet duidelijk plezier heeft in wat we doen, bezorgd het mij ook geen plezier en houd ik ermee op.
Het paard op het filmpje doet mij bang/onzeker en zenuwachtig aan, bijna alsof hij het ergste verwacht als het niet goed gaat en die gozer die zit erop met een blik van "kijk eens hoe ik met mijn grote ego dit wilde paard onder de duim heb". Misselijkmakend.
Molfre schreef:Nee, ik zit niet op mijn paard en laat hem geen kunstjes doen zodat ik kan zeggen "kijk eens hoe ik mijn paard onder de duim heb en hoe geweldig ik het voor elkaar heb". Ik zit op mijn paard en leer hem dingen, omdat we dat beide leuk vinden, en met mij (hoop ik) de meerderheid van paardenland. Als mijn paard niet duidelijk plezier heeft in wat we doen, bezorgd het mij ook geen plezier en houd ik ermee op.
Het paard op het filmpje doet mij bang/onzeker en zenuwachtig aan, bijna alsof hij het ergste verwacht als het niet goed gaat en die gozer die zit erop met een blik van "kijk eens hoe ik met mijn grote ego dit wilde paard onder de duim heb". Misselijkmakend.
Molfre schreef:Zal best, dat wil nog niet zeggen dat elke grote naam ook "goed" is met/voor zijn paarden. Natuurlijk verschillen daar ook de meningen weer over
Molfre schreef:Zal best, dat wil nog niet zeggen dat elke grote naam ook "goed" is met/voor zijn paarden. Natuurlijk verschillen daar ook de meningen weer over