Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.............
). leon10tje schreef:Ja dat merk ik soms ook wel.Ik rijd bij mijn verzorgpony ook gewoon in een beetje oud vest en shirtje.En in oude jas die echt super vies is![]()
Op de manege heb ik meestal wel schone kleding aan want dan is het net gewassen.Ik heb gewoon op de manege aan:chaps en jodphurs,paardrijdbroek,een oud vest en shirtje,paardrijdjas. Maar ik doe echt niet mijn aller nieuwste kleding aan ofzo hihi
.
Ik ga ook niet als een flons naar school, lopen of naar het werk ( en doe gaan bureau werk). Het zal misschien in het hoofd zitten, maar zo rondlopen kan k niet en dus ook niet bij de paarden. Echte topmerken heb ik niet echt in de kast hangen maar moet er gewoon netjes uitzien.
Rechtstreeks vanuit je bed...
Kortom, het is net hoe het uitkomt!
Kyarahh schreef:Arc_En_Ciel schreef:Offtopic, ik begrijp ook nooit hoe mensen dat doen als ze net gereden hebben en hun haar zit weer goed.
Dat is bij mij wel anders
Herkenbaar
Geryon schreef:Ik kan me er echt totaal niet in vinden.
Maar valt me wel op dat degene met de mindere kleding (goedkoop/minder mooi) ook minder kunnen rijden. Er is maar één iemand die ik ken met rubberen laarzen die imo goed kan rijden.
Ik heb eigenlijk ook altijd merken. Vaak is het veel mooiere kleding, van betere kwaliteit en zit het ook beter. Maar ik heb ook zat vaak mijn rubberen laarzen aan en een broek van maar hv polo bijv. Zal mij een worst wezen
Geryon schreef:Ik kan me er echt totaal niet in vinden.
Maar valt me wel op dat degene met de mindere kleding (goedkoop/minder mooi) ook minder kunnen rijden. Er is maar één iemand die ik ken met rubberen laarzen die imo goed kan rijden.
Ik heb eigenlijk ook altijd merken. Vaak is het veel mooiere kleding, van betere kwaliteit en zit het ook beter. Maar ik heb ook zat vaak mijn rubberen laarzen aan en een broek van maar hv polo bijv. Zal mij een worst wezen