hoe bergen jullie je rijkleding op

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 13:46

Ik heb een aparte 'afdeling' in mijn kast voor mijn paardrij kleding. Ik ga deze binnenkort denk maar uitbreiden :')
Mijn rijbroeken, polo shirts, vesten, sokken en een paar riemen die ik draag met dressuur wedstrijden, mijn
wedstrijdkleding ligt hier uiteraard ook altijd bij, al hangt mijn wedstrijd jasje aan een kledinghanger.
Mijn cap en handschoenen liggen bij de pony's, mijn rijlaarzen en rij jassen staan/hangen in de gang.
Ik gooi eigenlijk mijn rijkleding niet snel in de was, hij moet echt erg stinken of er moet een flinke vlek
opzitten. Met wedstrijdkleding is dit natuurlijk uitgezonderd. :)

Hm, denk dat ik toch maar een extra kast ga aanschaffen en daar echt ál mijn rijkleding
en gelijk al m'n prijzen in uitstal. Denk dat mijn kamer daar al gelijk schoner en beter opge
ruimd van word. :P Als ik altijd mijn rijbroek op mijn kamer uitdoe, laat ik hem liggen en
de volgende dag vind je overal strootjes, korrels van brokken en die dingen terug... :')

JudithKaneau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:23

Mijn zadel en al die dingen liggen in het kluisje, cap ook. In de berging thuis mijn leren laarzen en mijn rijkleding in mijn kledingkast !

Vjestagirl

Re: hoe bergen jullie je rijkleding op

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:25

Ik heb een kratje in de badkamer voor gedragen paardenkleding.

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 15:27

In een hoekje van de kamer op de grond liggen mijn rijbroeken en soms een tshirt of trui die ik al met
rijden gedragen heb, maar nog wel een keertje aan kan tijdens het rijden. Verder heb ik niet echt
specifieke tshirts waar ik in paardrijd, ik pak gewoon wat uit de kast (natuurlijk niet mijn mooie tops).

Chaps hangen aan een haakje in de gang, jodphurs in de meterkast, mijn paardrijjassen hangen aan
een klein kapstokje onder de "normale" jassen en daar hangt ook een plastic zak waarin mijn cap en
handschoentjes zitten.

soraaybieber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 21:01

al mijn paardenkleding ligt gewoon in dezelfde kast als bij mn andere kleding, en dingen zoals laarzen/cap etc liggen in een kast in de gang. en mn wedstrijd jas hangt in zo`n speciale zak aan de kapstok en veder ligt alles op stal

OnMyWay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 12:37

Mijn rijkleding ligt gewoon onder in mijn kledingkast, chaps en jodphurs in de schoenenkast en mijn cap, handschoenen, ... liggen op stal bij mijn andere spullen :)

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:48

ik heb een apparte la in mijn kast waar al mijn broeken, sokken en shirts liggen.. Ik gebruik vaak mijn oudere tshirts en truien voor naar m'n paard. M'n laarzen en cap heb ik in mijn kast op de manege liggen! hoef ik die iig niet elke dag mee te zeulen..

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 23:52

Bij mij ligt alles gewoon bij m'n normale kleding, rijbroeken wel op een aparte plank. Sokken liggen gewoon bij de andere sokken en speciale shirts heb ik niet. M'n laarzen, chaps en jodphurs liggen in het tuinhuisje. Mijn jassen hangen gewoon aan de kapstok. Mijn cap ligt nu in de zadelkast van m'n verzorgpaard, maar normaal gesproken ook gewoon bij de kapstok.

kiona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:33

Kleding doe ik eerst wassen en daarna hang ik ze gewoon in mijn kledingkast, en mijn schoenen maak ik schoon en zet ik daarna in de garage.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 18:47

Schone rijbroeken liggen gewoon in de kast, gebruikte liggen op een plank in de badkamer of op de stoel in de slaapkamer tot ik ze nog een keer aan doe, en dan de was in gaan. Sokken liggen in de la, en gaan na 1x in de was. Rijlaarzen en cap liggen in mijn zadelkast, en verder heb ik niets bijzonders. (en jas kapstok winter, zolder in de zomer)

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:22

Rijbroeken gewoon in de kast, sokken tussen de andere sokken, thermolaarzen ver achterin de schuur, jodhpurs, chaps, stalschoen en cap ergens in een plastic zak klaar om mee te nemen!

michxsimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:30

schoenen bij de rest van de schoenen in de gang en rijkleren op de grond op me kamer meestal maar het hoort eigenlijk in een la gepropt te worden maar dat past alleen als ik het opvouw en laat ik nou niet zo van opvouwen en een nette kamer houden :o

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:41

Ik heb een gedeelte van mijn kast voor sportkleding, dus ook waar mijn rijbroeken en shirts/polo's hangen.
Mijn rijlaarzen en schoenen staan in de schuur. Cap en bodyprotector ligt op stal.

'Schone' gebruikte rijkleding hang aan zo'n kledingkapstok in m'n slaapkamer. :)

Alicex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 17:17

gewoon een apart deel in mijn kledingkast gemaakt voor de kleding voor het paardrijden!

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-13 17:18

Die liggen rondgeslingerd door de kamer en de helft ligt ergens tussen me andere kleren :=

Iris088

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:44

Ik flikker mijn rijbroek op me kamer ergens neer :Y) tuig en etc. hangt in een zadelkamer die afgesloten kan worden.

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:57

In kratjes in de garage.

Zjuulz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:41

Iris088 schreef:
Ik flikker mijn rijbroek op me kamer ergens neer :Y) tuig en etc. hangt in een zadelkamer die afgesloten kan worden.

Hahah bij mij precies het zelfde xd Mijn moeder klaagt nog wel eens over mijn laarzen die nog buiten in de tuin slingeren en mijn 'vieze' paardrijbroek die bij de was hoort en niet op mijn kamer. hahah xd

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 10:56

Poetskist, zweep, cap, bodyprotector, halster, peeskappen en dekjes in een kluisje op de manege en mijn rijkleding in een aparte kast. Jophurs en chaps in de garage.

Citroen6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 18:18

In m'n kledingkast

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:09

Ik heb zelf 1 broek, 2 paar sokken, 1 cap en 1 paar laarzen. De laarzen + cap + poetskist staan in de bijkeuken, mijn halster ligt ergens op mijn kamer, mijn broek + sokken liggen op een kastje en mijn cap ligt beneden in de hal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:10

Als ik m'n kleding een keer opruim.. In m'n kast/la.

Maar over het algemeen hangt het over een stoel :+

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:12

chelle_dora schreef:

Oh mijn god, zo herkenbaar, dat wil je niet weten :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 16:26

Arc_En_Ciel schreef:
chelle_dora schreef:

Oh mijn god, zo herkenbaar, dat wil je niet weten :')

Haha :') ja ik trek het halverwege uit, verwissel het voor een trainingsbroek en dan blijft het vaak liggen.
En als het dan op een stoel ligt, dan heeft m'n broek nog mazzel zegmaar..

En daarna dan dus een zuchtende vriend 'ik heb je broek maar even opgeruimd..'

Ook altijd leuk, ik ben altijd m'n johpurs kwijt. Om daarna dan dus de opmerking te krijgen 'ze laten in de woon/slaap/badkamer/keuken maar ik heb ze gewoon in het schoenenrek gezet'.

Zal ook maar niet vertellen waar mijn sokken allemaal terecht komen :')

Negenu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 00:47

Me rijbroek en handschoenen leg ik gewoon in me kast en me rijlaarzen doe ik in de garage de tok staat altijd op de manege :)