Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ashley1 schreef:tomtom1 schreef:Bij de ANWB .....waterdichte met bont gevoerde laarzen....heerlijk !!
Die dit jaar opeens 30 euro goedkoper zijn als vorig jaar![]()
(sorry, lichtelijk boos :p hihi)
. Seven schreef:kim_hester schreef:ook mijn nieuwe horka's zijn niet waterdicht
liep even door wat langer nat gras met paardlief, en ik denk; he ik krijg natte voeten.
Dacht eerst alleen de binnenkant van mn voeten, maar ook de bovenkant van mn voet nat
Hier precies het zelfde het lekte door aan de bovenkant door enkel door wat hoger gras te lopen.
Helaas krijg ik niets terug of vergoed, ookal heb ik gemaild, fotos gestuurd ea maar volgens de verkoper heb ik geen recht op vergoeding want ze zouden nooit zo slijten bij normaal gebruik. Dan is het mijn woord tegen die van hun helaas.

ashley1 schreef:Ik had 'm vorig jaar ook met ledenkorting![]()
Ik bedoel maar...
Maar wel fijn voor jou hoor, begrijp me niet verkeerd haha!
sunshineM schreef:Ik ben ook op zoek naar een paar goede outdoorlaarzen, waarmee je ook kunt rijden.
Afgelopen vrijdag heb ik de anwb orebro laarzen gekocht. Ik zit alleen net tussen 2 maten in bij die laars (40 is net te groot, en 39 net te klein). Ik heb maat 40 gekocht, maar merk nu toch wel dat ze echt te groot zijn. Verder zitten ze lekker, maar met rijden vind ik het geen succes! Ik bleef steeds hangen aan het zweetblad! Ik heb er dus wel een beetje spijt van :-(
Nu wil ik dus graag andere laarzen. Ik zat te denken om de horka bloomsbury te bestellen, maar daar lees ik hier op bokt ook niet zulke goede ervaringen mee..
Heeft iemand anders nog tips? Ik vind dubarry echt te duur..
Iemand ervaring met de imperial riding o.i.d.?