ik heb van de week een gepast van harry;s horse, met witte rand. ik vind hm super gaaf! moet nog even door sparen. ik lees hier dat iemand vind dat ie heel strak zit... ik vond dat helemaal niet, sloot mooi aan! ik ga hm zeker halen zodra het kan!
ik heb hem vandaag binnen gekregen ik ben best lang (1.79) en lange armen en normaal in kleding maat s maar een maat M zit als gegoten! mooi getailleerd mouwen lang genoeg.
Ik heb het jasje aangehad in de winkel. En hij was voor mij niet voldoende getailleerd. Ook trok hij naar boven waardoor er een bobbel kwam bovenaan mijn rug. Dus helaas werd het hem niet. Nou heb ik wel een vrij smalle taille vergleken met mijn heupen en schouders, maar heel weinig (en helaas alleen de jasjes van duurdere merken) sluiten bij mij goed aan.
Is/komt deze ook in het grijs? Vind hem supermooi!
Op de Hh site staat wel een schets van de grijze, dus denk wel dat hij in die kleur komt
Cavalia
Geplaatst: 27-05-13 09:44
Ben heel benieuwd naar de foto's. Ben een beetje gaan twijfelen door dat hij zo kort is. gaan jullie allemaal springen met dit jasje., of ook dressuren?