Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zensation schreef:Ik denk dat je het goed hebt gedaan. Een maand stalling kost je veel meer dan 100,- notabene.
Als het nou om een groot bedrag ging had ik het ook niet gedaan, maar dit is nog te overzien, mocht je het niet krijgen. Zou dan alsnog niet netjes zijn, maar een maand stalling en de pony weer in de verkoop moeten zetten kost veel meer!
kleinvosje schreef:He wat vervelend dat het toch niet gebeurt, zeker in de situatie waarin je je nu bevindt. Ik zou me er toch verder neit druk meer over maken, heeft geen zin, je was anders nog veel meer kwijt geweest als je het beestje had laten staan.
Vjestagirl schreef:Peelie schreef:Arrabel, wat ik niet snap. Mensen hier waarschuwen je er voor, en toch geef je hem mee?
Dat vraag ik me ook af. Je zegt nu 'laat dit een waarschuwing zijn voor andere mensen', maar je bent zelf ook uitgebreid gewaarschuwd...
Ze zijn wrs nooit van plan geweest dat te betalen.
had ik de pony niet laten enten was het hele feest niet door gegaan.! Dorus schreef:Klinkt alsof ze die auto als excuus heeft gebruikt om geld achter te houden voor die foute enting. Dat de basisenting opnieuw gezet moet worden om de entingen weer geldig te maken is een feit, maar dat kost toch geen 100 euro?
M3lisss schreef:Dorus schreef:Klinkt alsof ze die auto als excuus heeft gebruikt om geld achter te houden voor die foute enting. Dat de basisenting opnieuw gezet moet worden om de entingen weer geldig te maken is een feit, maar dat kost toch geen 100 euro?
Dat is precies wat ik ook denk.
Ts, je bent toch niet verbaasd hoop ik?
nicole_hetty schreef:Sammie: het zal je verbazen denk ik dat er toch mensen zijn die over zoiets vallen. ik heb het een x gehad met een pony. die zou verkocht worden voor 2500,- vrouwtje was helemaal weg van het dier. ze keek na de 4e bezichtiging in het paspoort en de enting was niet goed ( wat ik wel wist maar niet had verwacht dat ze daar een punt van zouden maken) uiteindelijk is de koop daardoor bijna niet door gegaan. ik heb de pony toen op mijn kosten nog laten enten en daarna hebben ze haar voor 2500,- netjes opgehaaldhad ik de pony niet laten enten was het hele feest niet door gegaan.!