Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Menino schreef:tja, ik snap het max. gewicht idee ook wel, maar ik vind 85 kg gewoon erg laag. Dan sluit je bijna alle mannelijke ruiters al uit bv.
En ik blijf er bij dat vetkwabben en een slechte conditie grotere stoorzenders zijn dan een bepaald gewicht dat iemand heeft
ShauniBef schreef:Belachelijk????? Pardon??? Ik vind het heel goed van de manege dat ze dat doen!! Zij willen hun paarden dus wat langer mee gaan dan ''vandaag'' .. Een rug van een paard is niet oersterk om alles maar te dragen. Ze zijn zuinig op hun paarden, heel verstandig!
Vind het erg naar voor je TS, maar het is voor de welzijn van de paarden

Serendip90 schreef:Dat zou voor mij een reden zijn om daar nooit te gaan rijden
Kijk het is goed dat ze de paarden "beschermen" en het zet mensen wel aan het denken... Maar vind het een beetje "grof" om het een gezamelijk iets te maken...
Gypsy schreef:Deze manege beschermt de paarden. Heel goed van ze. De manier waarop ze dat doen is voor mensen die erg met hun gewicht zitten mischien niet zo leuk, mischien kun je daar wat van zeggen. Of sla idd die les over en kom de keer daarop op het kantoor wegen.
Dus zoals ik al zei, eet een weekje geen zoute dingen, drink veel water, eet gezond, stap een paar keer een uurtje op de fiets, en je bent die drie kilo kwijt. Waar praten we nou over mensen....
.