Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
femke85 schreef:maar hoe had je het in gedachten, paard inladen en naar een willekeurige wedstrijd rijden en zeggen hallo, ik ben er hoor, en heb een groom bij me, ik wil graag mee doen aan deze wedstrijd??? Weet je al wat voor wedstrijden je wil gaan rijden, spingen, dressuur? heb je les via een club? heb je al een startkaart? ga daar eerst iets over lezen, ga eerst met iemand anders mee op wedstrijd voordat je gaat roepen wat jij allemaal wilt, want het slaat helemaal nergens op.
Les nemen zal ook wel heel handig zijn alvorens wedstrijden te gaan starten
korbakimmy8 schreef:dat bedoel ik ook. Tuurlijk moet ze niet het zadel doen, als ze het leuk lijkt mag ze het doen, En net zo met in vlechten en wassen. Als ze het leuk vind kom maar, dan doen we gezellig de dingen samen.
Ikw il het niet als slaafje gebruiken, want ja ik kom 5 dagen in de week en eerste wat ik doe zijn de rot klusjes en dan maar kijken of er tijd is voor rijden of iets anders leuks. Sommige doen eerst de dingen andersom. Eerst rijden dan vervelende klusjes waar je dan vaak geen tijd voor hebt, waardoor ik vaak de paarden stal als varkens stal aantref en ik dan maar alles opruim. dan zou je mij ook een slaafje kunnen noemen?
listiglistje schreef:Wedstrijd rijden kost ook nog eens een bult geld, daar al eens over nagedacht![]()
- Contributie rijvereniging/ponyclub per jaar € 100,-
- Startpas € 80
- Afdracht KNHS/ Paard & Sport € 50
- Startgeld vaak € 10 per proef!
- Benzinegeld wedstrijd +/- € 20 per keer
- Trailer huur/koop/onderhoud
- Lessen
- Wedstrijdoutfit
- Wedstrijdspullen voor je paard
- etc.
maar zij blijkbaar niet.
Spelen -> erna opruimen paardrijden-> ervoor en erna poetsen en alles opruimen en schoonmaken en etc etc etc
BTW ik zie net dat TS al 17 is, dan zou ik toch meer verantwoordelijkheid en eigen initiatief verwachten

korbakimmy8 schreef:Blijkbaar word er niet goed gelezen door de mensen die reageren.
Op de vorige paginas.
Of komt bij jullie niet goed over weet ik veel.
Maar ik zoek geen slaaf. Je moest eens weten wat ik doe..
listiglistje schreef:korbakimmy8 schreef:Blijkbaar word er niet goed gelezen door de mensen die reageren.
Op de vorige paginas.
Of komt bij jullie niet goed over weet ik veel.
Maar ik zoek geen slaaf. Je moest eens weten wat ik doe..
daarom kun je ook al die dingen die je noemt in je OP best zelf erbij doen , dat hoort nl bij wedstrijdrijden
listiglistje schreef:Ik kan wel lezen hoormaar ik ben gewoon van mening dat je dat allemaal best zelf kan doen, wellicht alleen iemand zien te regelen voor vasthouden/meelopen/voorlezen...