Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
steenbok1980 schreef:Ik heb weer handschoenen van sectolin gekocht nadat vorige paar overleden was
Zijn leren handschoenen met fleece gevoerd. Hier wel icm dunne anti slip teugels.
http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiteruitrusting/paardrijhandschoenen/product/4068105/1418
Ik vind ze niet te dik of stug met rijden, kan er ook riempjes van het hoofdstel mee vastmaken. Wel warme handen gehad afgelopen winter in die kou.
. Misschien moeten we zelf handschoenen gaan ontwerpen/bedenken?
Heb ze al zowel met lesgeven als met rijden omgehad en ze zitten heerlijk! Super zacht, super warm en ook nog eens een fijne grip aan de onderkant, zodat je je teugels makkelijk kan blijven vast houden. steenbok1980 schreef:Tamara1991: Zijn aardig lang waterdicht, tot nu toe geen natte handen erin gehad. Lijkt wel een vettig afstoot laagje te hebben aan de buitenkant.
Heb ze ook gebruikt in/ om de auto met sneeuw en ijs krabben.
Dus weer terug en een maat groter. *wat ben ik toch een
) Martine_R schreef:Nou, ik kan alvast wat duidelijkheid geven over de Sealskinz.
Die werken dus niet![]()
Ik heb vorig jaar een paar gekocht, ik geloof dat ze 24,95 waren ofzo. Ze houden je vingers net zo warm als een paar fleecehandschoentjes, en dat werkt bij mij gewoon niet.. mijn vingers vriezen er af