EllaBellaah schreef:@pol013: ik kan inderdaad ook kippenvel krijgen in de meest strakke kleding, maar ik heh gelukkig geen behaard lijfdie haren moeten ook overeind kunnen. Als jij een vest aantrek druk je toch ook je haartjes plat? Dan kan je kippenvel krijgen tot je een ons weegt maar je haren gaan er echt niet van overeind staan.
Dat hij misschien niet de meest soepele is als hij even heeft staan rillen kan best kloppen, maar ik heb daar niks over gezegd toch? Daarbij, als je in de wintermaanden voldoende ruwvoer geeft zullen ze ook niet snel gaan rillen omdat dat ruwvoer de kachel wel stookt.
Die van mij staat nog steeds overdag zonder deken in de wei en hij doet het er prima op
Als ik een getailleerd vest aan heb wel ja. Maar mijn paard heeft geen sleezy aan maar een deken die alleen op zijn schoft en bovenkant van zijn kont 'rust'. de rest zweeft de deken een beetje rondom het paard. Zoals mijn fijne slobber trui van vanavond ook doet. Plat drukken is dus maar minimaal. Zou zo gokken op 10% van de vacht op zijn lijf.
die haren moeten ook overeind kunnen. Als jij een vest aantrek druk je toch ook je haartjes plat? Dan kan je kippenvel krijgen tot je een ons weegt maar je haren gaan er echt niet van overeind staan.