geen probleem, al zette ik er een kudde oliefanten op, als hij maar elke maand van mij het geld kreeg, was allang blij dat hij eindelijk dat stukje grond weer verhuurd kreeg.
prima, we stonden er met 3en.
Een meid die er gestald stond ging weg met haar paard vanwege imigratie, advertentie gezet, binnen haar vertrektijd een nieuwe gekomen, niks aan de hand, Totdat weer iemand ging vanwege verkoop paard en weer een nieuwe kwam.
Ineens moest ik binnen 1 dag weg zijn, en heeft hij achter mijn rug om de andere personen benaderd om te blijven staan, voor het maandbedrag wat ik in totaal betaalde, maar nu per paard.
Zijn reden: Er stonden teveel paarden
Hij had dus gezien dat met een net omheinde wei en onderhoud, er mensen genoeg waren die er wilden staan en hij wilde gewoon meer geld verdienen.
Vroeg ook nog of hij de omheining ed kon overnemen voor 10.- ( kleine 1000.- euro nieuwwaarde, dacht het dus niet!!)
Ergste vind ik gewoon dat het de overburen waren en hij zelfs rondbazuint had dat ik weg moest vanwege betalingsachterstanden.
Juridisch kon ik helaas niks, ik had niks op papier, altijd contant betaald en het was net kleiner dan een hectare dus kon helaas niks, als het meer dan een hectare was, en je staat er langer dan een bepaalde periode, mag je namelijk niet zomaar eraf gezet worden.
.