Gini schreef:Ik heb wel eens drie uur staan rossen bij een zwartbonte die net een strontvlek had op het witte gedeelte. Toch bleef je een lzeer lichtgele schijn behouden. Ik zou het dan erg frustrerend vinden als de ruiter dan een zesje had gekregen met 'niet geborsteld'. Gelukkig nog nooit zo een jury meegemaakt.
Tip: busje talkpoeder mee in de concourstas, mocht ie toch onderweg nog een ongelukje hebben gemaakt op het witte deel, stevig inwrijven met talkpoeder, dan zie je dat geel niet meer. Als wit en zwart dicht bij elkaar liggen ook een pakje billendoekjes (je weet wel, die oliedoekjes voor baby's) mee om het zwart weer zwart te maken, want dat wordt onder de talkpoeder helaas wel grijs. (ook voor de mensen met paarden met witte aftekeningen aan de benen
) 
)
die sponjes hebben wij ook, net even de laatste glans erover.
De avond vooraf ben ik wat langer op stal gebleven en heb er even snel wat ingevlochten. Haar manen waren niet echt mooi schoon en verdienen binnenkort ook een knipbeurt. Komende maandag heb ik mijn examen en daarna zal ik daar mee aan de slag gaan. Wie weet durf ik het nog eens aan om het uit te proberen, maar deze keer nog niet.
en nooit geweten dat het in die klasses dan om de knotjes zou draaien
En idd, in de hogere klasses is het punt voor de verzorging er niet eens meer