Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Air schreef:Er komt mij een serie van vroeger boven... ''de omgekeerde wereld''. Waar kinderen de regels uitmaakten
Kunstleer is geen rubber, groot verschil.
Snap het niet waarom kinderen tegenwoordig zo verwend worden. No way dat ik leren laarzen kreeg, veel te duur. En nu kan ik ze opzich kopen, maar ben nu realistisch genoeg om het niet te doen. Puur omdat mij bijgebracht is dat dat geld ook aan andere, belangrijkere, dingen besteed kan worden.
He-le-maal mee eens! "Ik wil leren laarzen" Dan krijg je leren laarzen, "ik wil een pony" dan krijg je een pony.. zie het echt veel
(rubberen laarzen zijn bij mij meestal te breed bij de enkels) Ik heb zelf wel een pony waar ik elke dag naar toe ga, en regelmatig erop rijdt. De goedkopere oplossing tussen leren laarzen & rubberen laarzen is misschien goedkope leren jodphurs + gaithers? Die kunnen er ook best uitzien als laarzen

Silence schreef:Jeetje mams.... Dochter heeft je aardig onder de duim.
Ze mag al blij zijn dat ze zoveel kansen krijgt op paardrij gebied.
Als jij zegt dat het jodphurs en chaps worden dan is dat toch gewoon zo.
Laat haar anders maar sparen voor de laarzen.
Je dochter lijkt me erg verwend en weinig besef te hebben van de waarde van geld.
Ga hier niet teveel in mee hoor, dat komt de puberteit niet ten goede