Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tyrza schreef:Vandaag weer wedstrijd gehad met hetzelfde paard in de ZZ Zwaar.
Nu met de overtuiging dat de jury graag meer aktie wil zien.
Dat heeft zijn vruchten afgeworpen. We hebben 61% gehaald en 9e van de 25. Niet slecht dus.
Aktie wordt dus wel degelijk gewaardeerd, maar ik moet er wel enorm aan wennen; de proef is zó voorbij!
Renske20 schreef:of zouden ze door de week heel rustig en beheerst trainen zodat t paard toch wel los in zn lijf blijft?en dan alleen in de proef zoveel aktie laten zien?
Aimee"]
[quote="Renske20 schreef:of zouden ze door de week heel rustig en beheerst trainen zodat t paard toch wel los in zn lijf blijft?en dan alleen in de proef zoveel aktie laten zien?
Citaat:Ik heb weer enkele deelnemers gezien: er zaten hele fijne paarden bij die goed voorgesteld werden, en was het grotendeels eens met de einduitslag. Maar tóch zaten er weer 1 of 2 bij, waarvan het onbegrijpelijk was dat deze een dergelijk hoge uitslag hadden. Maar ja, ik ben (gelukkig) geen jury en misverstanden zullen wel nooit de wereld uitgeholpen worden.
tom19 schreef:Citaat:Ik heb weer enkele deelnemers gezien: er zaten hele fijne paarden bij die goed voorgesteld werden, en was het grotendeels eens met de einduitslag. Maar tóch zaten er weer 1 of 2 bij, waarvan het onbegrijpelijk was dat deze een dergelijk hoge uitslag hadden. Maar ja, ik ben (gelukkig) geen jury en misverstanden zullen wel nooit de wereld uitgeholpen worden.
wie bedoel je dan tyrza!!!!!!!
Aimee schreef:Leedvermaak? Wat bedoel je CGJ12?
Als Tommie dat interessant vind, denk ik dat hij een terechte vraag steld. Bovendien wil ik er ook nog wel even bij zetten dat Tommie mij zondag positief opviel. In mijn vorige reactie hier mag je bij het stukje over goede ruiters zijn naam invullen!