Tip om knotjes te maken!! heel handig en snel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

dominiquesr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 10:57

Tooske

Re: Tip om knotjes te maken!! heel handig en snel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 11:07

Wij noemde het vroeger altijd een "doortrekkertje" zeer handig! Maakte ze altijd zelf.
Nu maak ik rozen en dan is die niet meer van toepassing.

belletjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 13:37

woow dat ziet er makkelijk uit, maar blijven die knotjes goed zitten want als je als anders die gewoon oprolt en je paard schut zijn hoofd dan, dan zijn bij mij die knotjes er direct al terug uit !

MachoPablo

Re: Tip om knotjes te maken!! heel handig en snel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 13:40

Pfff ik weet niet hoe moet gaan vlechten de manen van me pony zijn te lang en dik doe gewoon altijd in Hengste vlecht :)

belletjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 14:32

moonforever schreef:
Pfff ik weet niet hoe moet gaan vlechten de manen van me pony zijn te lang en dik doe gewoon altijd in Hengste vlecht :)

je kan ook met de manen zo een net maken ! bij sommige pony's is dat ook wel mooi

Weenck

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 15:11

moonforever schreef:

dubbele hengstenvlecht? of eentje die echt boven óp de hals ligt zegmaar? ik heb een leuk invlechtboek thuis liggen, zal eens kijken of ik een linkje kan vinden naar een site waar ze hem verkopen :D

Edit; linkje: http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... taart.html
best duur boek maar je hebt er wel echt wat aan, alle vlechten staan stap voor stap beschreven met handige plaatjes erbij ;)