Wilde paarden kunde....... sorry, maar deze gaat wel erg ver!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amaris schreef:inderdaad, ik denk dat paardje lekker op het zand werd losgelaten, niet direct snapte wat die mevrouw nu wilde en dacht: yes! rollen!
Anneliesj heeft wel een punt, de vier F's staan niet voor niets in een volgorde.
Pas als het paard niet meer kan vluchten, niet meer kan vechten, en in een freeze belandt, dan pas gaat ie in faint.
Zo te lezen had het paardje van TS alle ruimte om te vluchten (als ie dat al moest willen)
) lijkt mij eigenlijk gemakkelijker voor een paard dan meteen aan de longe? Maar dan moet je idd in de gaten houden dat je paard niet in de stress raakt. Maar als jij niet al te agressief doet maar de zweep rustig hanteert, gebeurt dat ook weer niet zo snel denk ik. Blijven kijken naar je paard is het devies
.
.
Renaatt92 schreef:Nu moeten we echt gaan werken aan het achter iemand aanlopen, ze denkt nu steeds dat ze dan gelongeerd wordt en rondjes om je heen moet gaan stappen. Ze loopt dus niet achter je aan maar om je heen te draaien, best lastig dus.
of iets anders..