Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
OKHannes schreef:Ook ik wilde reageren dat je het beste er aan doet om haar terug te brengen en voor het paard te gaan waar je wel klik mee hebt. Maar lees dat je een doorbraak is geweest en je nu tegen een heel lief paard aan kijkt.![]()
Toch even kort mijn verhaal:
Kort nadat wij ons vorige paard kochten werd al duidelijk dat hij boven ons stond en ons onzeker rmaakte......toch door proberen te zetten maar de downs namen toe en de ups na korte periode van stijging, weer af (ondanks intensieve begeleiding) ......Hij stond steeds verder boven ons. Besloten hem toch maar te verkopen, hier werd niemand gelukkig van, wij niet en vooral hij ook niet.
Nu hebben we een paard waar we weer plezier mee kunnen hebben. Is wel een paard met issues maar het is ook een schat die voor je door het vuur gaat.
Sizzle schreef:Dat is de belangrijkste les die ik over de jaren geleerd heb. Als het niet direct past, niet doen.
Zie het als een gearrangeerd huwelijk. Je zal met de tijd vrienden worden en elkaar respecteren of zelfs ervan gaan houden, maar de magie zal altijd blijven ontbreken.