F_Orumster schreef:Volgens mij staan hier genoeg contra meningen waar ik totaal geen problemen mee heb, dus dat verwerpt je suggestie dat ik niet tegen kritiek kan. Beetje flauw en makkelijk, ik zeg toch ook niet ''als je niet tegen andermans mening kunt, moet je niet op bokt kijken''.
Het is de manier waarop jij het brengt. (zoals bokt dat zegt, op de man ipv op de bal). Schiet je zo in de verdediging omdat je het ergens toch ook niet handig vind dat op- en afstappen een probleem is?
Ik vraag me gewoon af wat een ander ervan vind, volgens mij heb ik níemand iets opgelegd. Nog een jammere suggestie die ik maar even in de wind sla.
F_Orumster schreef:In de discussies over paardenmest op de openbare wegen en het (wel/niet) opruimen daarvan zie ik geregeld als argument voorbijkomen dat op- en/of afstappen een probleem vormt.
Dit schept mijn verbazing. Naar mijn mening behoor je je niet op de openbare weg te begeven als dit dus problematisch is.
Volgens mij wel 
Als ik jouw denkwijze zou delen had ik gezegd dat je je niet op bokt hoort te begeven als je geen commentaar kunt incasseren, maar dat zei ik niet. Die denkwijze stel je niet alleen tentoon in je OP.
Citaat:
''als je niet tegen andermans mening kunt, moet je niet op bokt kijken''.
Ik heb er een beetje een hekel aan als mensen anderen iets gaan verbieden, daarom schiet ik in de verdediging.