Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:Je ziet de boeren ook niet onmiddelijk achter hun trekker aan scheppen, die moeten daarvoor ook terugkomen.
En als je van je paard valt, ben je dan wel bekwaam genoeg? Is je paard dan wel bekwaam genoeg?
Mijn paard komt ook wel overal door als ik erop zit hoor, als hij er niet door komt met mij op zijn rug dan lukt het hem ook niet zonder, domweg omdat hij er dan niet door past. Als je je paard ergens niet doorheen/langs kunt sturen zonder af te stappen... ben je dan wel bekwaam genoeg?
Hier ligt ook wel eens paardenpoep voor de inrit.... ja en? Weet je wel hoe ongezond de onderkant van je schoenzolen is?? Neem die schoenzolen vooral niet mee in huis. En dan alle kattenpoep van loslopende katten! Zwangere vrouwen mogen niet eens een kattenbak schoonmaken, zo gevaarlijk is dat.
Pas vooral op met inademen.... wat denk je wat er allemaal uit de uitlaten van auto's komt
armanike schreef:NIEMAND ruimt hier mest op NIEMAND. Ik kom tenminste op het einde nog netjes terug om het op te ruimen.
Nee klopt daar kunnen mijn buren ook niets aandoen. Mijn buren hebben er geen problemen meede helft van de straat heeft paarden. En die begrijpen dat dat wel eens kan gebeuren. En zij weten ook dat ik het altijd netjes kom opruimen. Die die muggenziften niet.
Urielle schreef:Wil jij nou zeggen dat je nog nooit als ervaren ruiter van een braaf paard gevallen bent? Ik wel hoor, zelfs alleen al omdat een paard in galop ineens op zijn knieen ging en ik er voorover af. Zou leuk worden als je dan niet meer op kunt stappen, nou ja wandelen is ook gezond!
Een vrouw kwam wel om te klagen 'over onze vieze beesten', maar ik vind hondenpoep eerlijk gezegd veel viezer. En als paardenmest opgedroogd is kun je het zo van de straat scheppen. Pentax schreef:Ik wil liever belasting betalen eigenlijk. Het is voor de afstanden die ik rij onmogelijk om ALLES op te ruimen. Ik heb ook geen auto.
Maar heb er eigenlijk nooit klachten over gehad moet ik zeggen.
net als hondenbelasting, flink betalen maar poep ligt er nog steeds omdat alles in de algemene pot gaat
zucht Anoniem schreef:Kuggur schreef:Dan heb je niets op de openbare weg te zoeken met je paard. Dan ben je namelijk per definitie incompetent allerlei andere problemen op te lossen waar op en afstijgen voor nodig zijn.
blijkbaar heb jij problemen die ik niet heb![]()
)
ziet geen viswijverij
blijkbaar mag je niets meer zeggen repelsteel
tweebelgen schreef:Het grote probleem is de onverdraagzaamheid van de mensen. Het is niet fijn om paardenstrnt op de stoep te vinden, (maar hoe vaak gebeurt dit ?) Veel erger is de hondenpoep, en jammer genoeg zijn het vaak de hondeneigenaren die problemen maken van paardenpoep. Als iedereen nu eens voor zijn eigen deur zou vegen.