Ben vanmiddag bij Freddy's Ruitersport in Nieuwegein geweest. Vond het een best kleine zaak, maar wel goede service. Volgende keer wel naar een andere, voor een groter assortiment. Heb ook online besteld maar voor dingen waarvan je niet zeker weet of je ze past is het handiger om deze in de winkel te kopen, ik kon bijna alles weer terugsturen omdat het of niet lekker zat of niet paste... en als je eenmaal van 1 merk je maat e.d. weet kan het natuurlijk wel makkelijk online.
Noukie22
Geplaatst: 11-03-12 11:27
Ik koop eigenlijk alles bij de decathlon. Is lekker goedkoop
Ik koop bijna alles wat ik nodig heb bij de Berents, Divoza, Horse&Outdoor en Welkoop.. Alleen mijn shabrakje heb ik bij een of andere beurs weg, maar geen idee hoe die heet!
Ik koop heel veel bij Divoza in Zoetermeer en van Rijs (Zevenhuizen) vind ik na de verbouwing ook een hele fijne zaak en voor de kleine spulletjes ga ik vaak naar NT Ruitersport in Lekkerkerk.
Bij mezelf! Ruitersportwinkel de paardenboet in t zand. Niet een hele grote winkel maar wel een groot assortiment! Gebruik zelf veel van QHP.
Cremoris
Geplaatst: 17-03-12 21:05
Bij de ruiterplus, en als ik iets wil wat ze daar niet hebben dan bestel ik online.
Zypinette
Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-12 19:17
vertroux$wen jullie echt online ??
Peerke_
Geplaatst: 06-04-12 19:19
Zypinette schreef:
vertroux$wen jullie echt online ??
Online moet je gewoon even googlen of op bokt zoeken naar ervaringen. De meeste ruitersport shops zijn wel te vertrouwen, maar zoals je op bokt zult lezen zijn er een paar die er een beetje de kantjes vanaf lopen.
Voor kleding, paardenspullen, schoeisel etc ga ik naar de Theo Kevenaar in Arnhem. Voor voer naar de Welkoop in Huissen en medische spullen bestel ik online bij de paarden drogist
Roziee4
Geplaatst: 11-04-12 17:08
Ik koop meestal bij de Theo Kevenaar, Hele fijne winkel, niet zo groot maar wel alles wat je zoek! (de dingen die je nodig hebt)