Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) gisterenochtend lag er maar een heel dun laagje ijs op, dat Tinka gemakkelijk met haar hoef / neus stuk kon maken.
.
. Focussed schreef:Wat ik wel eens gelezen heb is het volgende
Men neme 2 speciekuipen. 1 grote en 1 kleinere
In de grote spuit je met purschuim een dikke laag op de bodem, daar zet je de kleine speciekuip in. Dan spuit je de randen om de kleine kuip helemaal vol met pur en heb je een geisoleerde waterbak
Ipv pur kun je ook stro of hooi gebruiken..
sliertje schreef:als je pony em stukdrukt met hoef of neus en dus breekt staat er 230volt op.Aquarium verwarming erin hangen? Desnoods iets maken waar hij achter blijft hangen en je paard er niet bij kan komen. Deze verwarmingselementen kunnen geheel onder water staan, dus verder dan de streep die erop staat.
Wel moeten ze onder water blijven om te voorkomen dat ze knappen. Met de bijgeleverde zuignappen kun je de verwarming zo onderop de water ton vastmaken.
Volgens mij moet dit makkelijk haalbaar zijn, je water blijft boven nul en bevriest niet.
marleen_usar schreef:Appel moet je in stukken doen net als peen,ze proberen dan de appel en peen te pakken en dan komt er geen ijs op het water.

Cowgirl schreef:Ik vond dit net op marktplaats:
http://dieren.marktplaats.nl/vissen-vij ... ind=1&fs=1
Ik weet niet hoe duur pingpong ballen zijn...maar ik vind het idee wel iets hebben.
Suzan_bobar schreef:Focussed schreef:Wat ik wel eens gelezen heb is het volgende
Men neme 2 speciekuipen. 1 grote en 1 kleinere
In de grote spuit je met purschuim een dikke laag op de bodem, daar zet je de kleine speciekuip in. Dan spuit je de randen om de kleine kuip helemaal vol met pur en heb je een geisoleerde waterbak
Ipv pur kun je ook stro of hooi gebruiken..
Wij hebben deze dit weekend gemaakt. Ben benieuwd!
Niet dus...