BBQUEEN schreef:de kogel is door de kerk, we hebben gisteren beslist dat het een nieuwe trailer zal worden
hebben gekozen voor het merk xtrail, type jade,omdat dit binnen ons budget viel en de anderen er te veel boven zaten
nu hoop ik dat er enkele hier op het forum deze trailer ook hebben, of gewoon een trailer van xtrail, en dat ze mij de positieve en negatieve punten kunnen doorgeven
btw ik ben de mama van ferdo,daarmee dat ik het op dit topic bijzet
dus al jullie positieve en negatieve ervaringen laat maar komen, eigenlijk hoop ik dat er niet te veel negatieve zaken zijn, want dan kunnen we opnieuw beginnen met zoeken.
Wij zijn dealer van de merken Henra en Humbaur , wij bieden de Humbaur Spirit http://www.zuidzijdegoudriaan.nl/traile ... l?start=12 aan in dezelfde prijsklasse, maar dit is wel een merk wat goed bekent staat en waar wij volledig achter staan
we zijn zelf praktijkmensen en rijden zelf met deze 2 merken, ze staan garant voor een goede wegligging
en jarenlang veilig vervoer, en daar gaat het tenslotte om
Als u vragen heeft stel ze gerust, mag per mail en bellen kan ook ( zie website)
Groetjes Gabriëlla
maar de iforwilliams en de heja traliers zijn ook prima
waar zitten de dempers bij de bladveren nou in hun catalogus, wil ze zo graag bestellen maar kan ze niet vinden...