Vanavond maar vaseline onder zijn hoeven smeren en eens kijken of ik hem kan longeren..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

De mijne staat op ijzers dus ik durf ook niet buiten te rijden aangezien ze toch wel vaak schrikt voor stilstaande dingen.. Wordt erg gevaarljik, ook met de auto's. 

) dus nu gingen we 5 dagen in de wek met de trailer naar de club toe 
hoelang denk je niet te gaan rijden?
Geryon schreef:Eerlijk durf ik geen zout in de bak te doen, aangezien de paarden er de hele dag in staan.
femskie: hoe ga jij je paard weer oppakken?
M_D_H: zonde dat nou net die avond niet gesleept ishoelang denk je niet te gaan rijden?
Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag niet gereden, maar ze stond wel los in de bak. Gister naar een buitenbak gegaan die nog wel te rijden was, vandaag weer rust en dan morgen weer naar die buitenbak, overmogen rust en vrijdag weer rijden in die buitenbak. In het weekend rust of buitenrijden als dat lukt. Dus opzich voldoende beweging! Ze staat nu op half voer.
Het is wel erg jammer want we zijn echt net lekker aan het trainen, spieren kweken. Voor een 6 jarig springpaard heeft ze namelijk echt wat lichamelijke achterstand qua spieren, wat ik erg merk in mijn training. Alles gaat wat moeilijker.. Ze is dus nog echt niet goed getraind, ze had ook erg puntige billen toen ik haar kreeg. De spiertjes die gekweekt waren verliest ze nu snel..
Ook prima, die 3 weekjes halen we wel weer in. marjolein_el schreef:Ik stond net op het punt om weer wedstrijden te gaan rijden toen het begon te vriezen. Hele slechte timing dus, maar niks aan te doen helaas. Ik sta op een stal waar het grootste gedeelte recreatief rijdt dus de bak wordt niet bijgehouden. Met de trailer weg doen we ook niet met dit weer, en dat zou sowieso te duur worden. Dus pony heeft lekker vakantie en mag soms mee een rondje wandelen door de buurt.Ook prima, die 3 weekjes halen we wel weer in.
knollentuin schreef:marjolein_el schreef:Ik stond net op het punt om weer wedstrijden te gaan rijden toen het begon te vriezen. Hele slechte timing dus, maar niks aan te doen helaas. Ik sta op een stal waar het grootste gedeelte recreatief rijdt dus de bak wordt niet bijgehouden. Met de trailer weg doen we ook niet met dit weer, en dat zou sowieso te duur worden. Dus pony heeft lekker vakantie en mag soms mee een rondje wandelen door de buurt.Ook prima, die 3 weekjes halen we wel weer in.
ik vind dat zo een onzin, dat je als stalhouder voor recreatieve ruiters de baan niet bij zou hoeven houden?
soms lukt t gewoon niet en vriest de boel vast, maar met een beetje moeite en de goede spullen is haast elke baan goed rijdbaar te houden.