Silence schreef:Ik praat niet goed dat de eigenaresse via social media zulke dingen plaatst, maar ik vind wel dat de TS van dit topic zichzich wel erg zielig vind en erg in de slachtoferrol kruipt.
TS keurt af wat de eigenaresse doen via o.a facebook, maar stapt er zelf ook niet op af en stuurt excuses via een sms. Hoe gemeend zijn ze dan?
Je bent misschien niet eerlijk behandeld TS, maar zoals jij jezelf opstelt naar de eigenaresse toe vind ik eigenlijk ook een hele kwalijke zaak.
Jij hebt een fout gemaakt en daar moet je gewoon je verantwoordelijkheid voor nemen en niet net doen alsof alle schuld in dit verhaal bij de eigenaresse ligt.
Je moet blij zijn dat je een bijrijdpaard hebt, ga er dan ook een beetje fatsoenlijk mee om als de zaken even niet lopen zoals jij dat fijn zou vinden en als ze niet helemaal in jouw voordeel uitpakken.
de eigenaar mag dan misschien haar onvrede op facebook spuien maar wat doet TS dan?
Dat is toch niets beter?

, en heel erg mn excuus aangeboden.
ben eigenlijk wel blij dat het is uitgepraat zat er wel erg mee, ze had nog een cadeautje voor me maar ze was heel verbaasd dat ik in één keer met bosje bloemen en chocolade kwam aanzetten hihi
maar goed ik heb er verder ook geen verzekeringswerk van gemaakt enkel het nodige er over gezegd, ik ben veel te makkelijk en ben altijd bang voor ruzie.