bodyprotector lelijk??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NadineBlabla

Re: bodyprotector lelijk??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 19:39

haha :)

bertine37

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:10

Ik rijd met een hit air. En mijn dochter heeft hem in maatje ieni mini. :D

Zelf nog niet uitgeprobeerd of hij werkt en ik was het ook niet van plan!
. Mijn dochter wel. Ze was na de val net een michelin mannetje. Maar geen zere rug !

Krijg er vaak opmerkingen over omdat men denkt dat ik mezelf vasthaak aan het zadel ha..ha...

Het zijn dure dingen ja, maar heb ze alletwee gewoon op marktplaats gekocht en toen viel het best mee.

De hit air zit gewoon confortabel en staat eigenijk best stoer.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 23:27

Ik heb jullie Hit-Air's gezien.
Die zien er inderdaad comfortabeler en mooier uit dan gewone bodyprotectors.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 13:54

Myca schreef:
Is er hier eigenlijk iemand die met een motor-body-protector rijdt?

Ik had deze gezien: http://shop.brembolifejacket.com/index. ... t&Itemid=8 en vroeg me af of er voors of tegens zijn tegen de airbag kleding voor motorrijders. Die zijn net zo duur, maar je hebt dan wel veel meer keus in design. Alleen zijn ze ook geschikt voor op een paard?

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 14:16

Tja ze zijn niet mooi, maar eigenlijk valt het me meestal niet op als iemand er een aan heeft, tegenwoordig is dat zo normaal. Het is dat mijn paard nog noooooit met mij erop gebokt of gesteigert heeft dus ik heb er geen. Maar wil er wel een hebben voor als ik een keer ga crossen. En het maakt mij dan echt niet uit hoe ik eruit zie x)

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 15:26

Het gaat er toch niet altijd om of iets mooi en/of cool is?? Het gaat met een body-protector toch om de veiligheid, niet of je er goed uitziet op je pony of paard.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:04

Functioneel hoeft toch ook niet persé lelijk te zijn?

Natuurlijk staat veiligheid voorop, maar als het er dan ook nog een beetje toonbaar uit ziet is dat toch wel mooi meegenomen.

nowylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 16:34

@Myca zit ook wat in, maar vaak zie je er nog wel toonbaar uit met een body-protector vind ik. En ja ik vind het ook zo dat veiligheid voorop staat, maar als het goed is vind iedereen dat.

lotte_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 17:41

ik vind ze ook niet mooi en cool maar ik moet hem dragen van mijn moeder. Gelukkig moet ik hem alleen dragen als ik wat hoger ga springen.
Maar er zijn ouders die daar anders over denken want ik denk dat niemand ze mooi en cool vind.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 17:43

lotte_horses schreef:
ik vind ze ook niet mooi en cool maar ik moet hem dragen van mijn moeder. Gelukkig moet ik hem alleen dragen als ik wat hoger ga springen.
Maar er zijn ouders die daar anders over denken want ik denk dat niemand ze mooi en cool vind.

Hoogte van de sprong zegt helemaal niets hoor... Vorige week een meisje vol met haar rug bovenop de hindernis van 30 cm zien klappen. Ongelukken zitten nou eenmaal in een klein hoekje ;)

rosaenyelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 17:54

Hoi,

Ik heb zelf ook een bodyprotector, ik vind het zelf ook erg lelijk maar moet hem aan.
Mij pony is erg pittig & kan daar zelf niks aan doen.
Vooral met wedstrijd stoor ik me er rot aan.

Groetjes Rosa

Mon__Amie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 18:50

Nouja, beter lelijk maar een gezonde rug, dan zonder en je rug gebroken of wat dan ook hebben.
Dus doe mij dan maar zo'n lelijk ding hoor! :D

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-12 19:44

rosaenyelly schreef:
Vooral met wedstrijd stoor ik me er rot aan.

Als je hem altijd moet dragen van je ouders, en je er echt zo veel last van hebt, moet je misschien eens op zoek naar een ander model. Van een bodyprotector hoef je echt geen last te hebben hoor... (ook van een minder dure niet, als hij maar goed zit!)

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 00:14

:') TS, jij maakt je dus druk om over hoe je er uit ziet met een bodyprotector??? Hahaha...

Maritaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:54

Dat maakt toch niet uit, het gaat om de veiligheid ;) Ik draag er zelf geen, maar ik rijd ook nog niet zo lang paard, en voor mij is het ook nog niet echt nodig :)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 18:58

Maritaa schreef:
Dat maakt toch niet uit, het gaat om de veiligheid ;) Ik draag er zelf geen, maar ik rijd ook nog niet zo lang paard, en voor mij is het ook nog niet echt nodig :)

Ehm, juist dan is het dragen van een bodyprotector verstandig :P

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:35

Paardrijden moet veilig zijn, geen modeshow. Je kan beter jezelf beschermen voor het geval dat het mis gaat. En zeg nou zelf, een cap is wel mooi?

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:39

Ik heb de orun cursus gedaan via mijn school ik en een lesgenootje hadden ook beide een bodyprotector aan. mijn lesgeefste vroeg of wij hem uit wouden doen want het stond niet mooi.

Was ik een paar dagen later bij een dokter (geen idee meer wat voor 1:P) Hadden we het er over hij zei een rolstoel staat nog minder mooi. Dus hoeft niet mooi te zijn maar wel handig. Ik heb in de trainingen geen om maar op concour met springen altijd wel. Het is toch een stukje veiligheid.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-12 19:43

Ik vind ze niet cool en mooi.
Daarom vind ik het des te cooler en mooier als iemand zich daardoor niet laat weerhouden om er een te dragen.

Liez94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:23

Het gaat toch niet om het feit dat dat ding mooi of lelijk is. Mijn veiligheid gaat voor alles.

Liez94

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:23

IlonavB schreef:
Paardrijden moet veilig zijn, geen modeshow. Je kan beter jezelf beschermen voor het geval dat het mis gaat. En zeg nou zelf, een cap is wel mooi?

Eens! Goed verwoord!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:26

Van de week was ik gaan oefenspringen en het viel me op dat er (ten opzichte van vorig jaar) veel meer kinderen, maar ook voor het eerst volwassenen, rondreden met een BP +:)+ De taboe van het dragen van een BP is dus langzaam maar zeker een beetje aan het verdwijnen :j

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 10:26

Kan ik heel kort over zijn :P
Een ''Body'' ''Protector''........ Is niet bedoeld om mooi of cool te zijn :+
Dan zou er wel staan, Body, Beautifulizer ofzo :').

Maritaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 16:23

Loetie84 schreef:
Maritaa schreef:
Dat maakt toch niet uit, het gaat om de veiligheid ;) Ik draag er zelf geen, maar ik rijd ook nog niet zo lang paard, en voor mij is het ook nog niet echt nodig:)

Ehm, juist dan is het dragen van een bodyprotector verstandig :P

Tsja, toch draag ik er geen :P Ik snap dat het wel veiliger kan zijn, maar het is mijn eigen keus :j

frekkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-12 20:47

Het kan dan wel lelijk zijn, veiligheid gaat voorop.