REGEN & nog eens Regen...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tammy_

Re: REGEN & nog eens Regen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 01:25

ik heb zwaar respect voor de mensen die vandaag buiten gereden hebben _/-\o_

lang leve onze binnenbak en buitenbak met agterberg bodem, we kunnen altijd rijden. De paddock en longeerbakken zijn wel een zwembad, paardje moet dus wel z'n zwembandjes om als hij naar buitne gaat 's ochtends :')

Aurelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 01:49

Aangezien ik geen paard meer heb ben ik maar gaan hardlopen. Ook echt heerlijk :') . Gelukkig heb je t dan lekker warm, dat heb k met rijden wel eens anders gehad.

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 09:50

Ponylief heeft - alweer - vakantie! De bak is echt niet te doen en helaas is op buitenrit gaan ook geen optie omdat meneer dan knettergek wordt...

Symbeami

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 10:27

Er is nu wel zo ontzettend veel regen gevallen, de bak is echt niet meer te doen. Als ik ga rijden dan maak ik stapritjes op straat. Maar ik rij nu gewoon wat minder, heb wedstrijden ook maar even uit mijn hoofd gezet, want zo valt er ook niet fatsoenlijk te trainen.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 10:33

Hier ook wederom een flink natte bak. Ik doe voornamelijk grondwerk met zulk weer. Helaas, is niet anders. Nu ben ik veel bezig met het rechtrichten aan de hand, ook leuk om te doen :) En wandelen. Gisteren was het echdt een rot dag met die wind. Dan doe ik ze ook geen plezier om buiten te zetten, doen ze echt niets alleen maar ineengedoken staan. DUs zijn we maar gaan wandelen... Goede regenjack aan, laarzen aan, en gaan met die banaan. HEbben ze toch hun beweging gehad, en ik ben ook uitgewaaid :+

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 10:39

Symbeami schreef:
Er is nu wel zo ontzettend veel regen gevallen, de bak is echt niet meer te doen. Als ik ga rijden dan maak ik stapritjes op straat. Maar ik rij nu gewoon wat minder, heb wedstrijden ook maar even uit mijn hoofd gezet, want zo valt er ook niet fatsoenlijk te trainen.

Zo doe ik het ook. Wedstrijden komen er nog genoeg, en het weer zal ook ooit wel weer beter worden.
Heb de paarden nog zoveel mogelijk op het land. Daarnaast rijd of longeer ik zoveel mogelijk als de bak het toelaat. Ondanks drainage is onze bak toch wel erg nat, maar wel hard. Verder ga ik elk weekend een buitenrit maken en eens een rondje wandelen....
Tja, je moet toch wat.
Elke keer naar de manege gaan heb ik ook geen zin in.:n

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 16:50

Het komt me eigenlijk wel goed uit dat ik nu zelf een blessure heb, waardoor paardrijden lastig is. Dan is met zulk weer de keuze snel gemaakt. Ik sla even over! Maar anders ga ik, ondanks de plassen, ook gewoon in de buitenbak rijden. Of een buitenritje maken.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:47

Nog steeds geen plassen in onze bakken....wel heel veel wind waardoor ik de bak niet inga: waai ik van me paard af :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:48

Ik zit nu op Terschelling: lekker Wordfeud'en :D

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 20:51

Kom je nog wel thuis dan :P

Isegrim

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 22:32

Er waren bij ons mensen in de bak bezig vandaag, mij niet gezien. :') Paardje poetsen en knuffelen en dan mag hij lekker de groep weer in. :P