Hoe vaak hinnikt jouw paard/Pony? (naar jou)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mijn paard hiinikt:

1. NOOIT naar mij
26 (3%)
2. Als ik net aankom op stal
168 (25%)
3. Als ik wegga
28 (4%)
4. Elke keer als hij mij ziet
84 (12%)
5. Elke keer als hij mij uit het oog verliest
24 (3%)
6. Elke keer als hij me wel hoort maar niet kan zien
57 (8%)
7. Als hij lang op mij moet wachten (bijv spullen halen uit zadelkamer of als hij ergens anders staat en je bent even weggelopen om te mesten oid)
89 (13%)
8. Als ik met iets te eten aankom
152 (23%)
9. Op andere momenten naar mij namelijk:.....
28 (4%)

Totaal aantal stemmen: 656

Imke1998

Re: Hoe vaak hinnikt jouw paard/Pony? (naar jou)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:16

Spencer hinnikt wanneer ik aankom.
Het is niet raar als je paard vaak hinnikt.
Het kan dat als hij naast een vriendje staat, hij minder zal hinnikken.
Bingo had dit ook!

peppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 14:50

Mijn shetjes hinneken ook altijd naar me als ik eraan kom en ook als ik wat verder de wei inloop om mest weg te scheppen (zo van; niet te ver weg gaan :P ), super lief en schattig natuurlijk <3

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:15

Ze hinnikt meestal als ik net bij de stal aankom op het moment dat ze normaal gesproken eten krijgt. Dus 's ochtends en 's avonds. Als ik overdag naar de stal (wei) ga moet ik haar meestal roepen, anders blijft ze staan eten. Overdag staat ze eigenlijk nooit op stal, de keer dat dat wel moet hinnikt ze om alles en iedereen. Dus het is duidelijk, liefde gaat door de maag en ze haat binnen staan ;)

sanne140

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:22

die van mij hinnikt altijd als ik de stal uitmest en dan weer even naar haar toe ga om te aaien! echt schattig <3

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:24

mijn verzorgshetties hinniken altijd als ze me zien , ik kom aan *hinnik* ik verdwijn ff om stal uit te mesten ik kom weer in het zich *hinnik* enzo gaan ze door <3

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 16:28

Toen ik samen met mn paard op het huis en de paarden van mijn tante pastte, werd ik wakker gehinnikt door drie hongerige paarden, Nigel deed voor het gemak maar leuk mee... ^)
Wat blijkt nou, mijn tante voert stipt om half 8 en toen lag ik nog mooi in mn nest :O
De bak waar ze in staan, ligt onder het (open) slaapkamerraam :D

Belin10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:03

Mijn shet hinnikt altijd eventjes als ik eraan kom :)

Romybakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-11 18:04

Elke keer als hij mij ziet :D

spiritlz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 00:08

mijn helaas overleden volbloed hinnikte heel veel naar me.
meestal als ik kwam en vooral als hij op stal stond.
maar wanneer ik met hem bezig was hinnikte hij al weer als ik even uit de buurt was.
en natuurlijk als ik met eten aan kwam.
heel fijn zo'n paardje dat altijd huhuhu zegt zelfs toen ik hem in moest laten slapen en ik even weg liep
om een deken te halen ( hij lag plat op de koude grond ) en ik terug kwam gaf hij nog een klein helaas laatste hinnikje.
maar ik geloof net als met mensen er zijn mensen die veel praten en die weinig praten en dat zal met paarden ook wel zo zijn.

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 00:11

Mijn paarden hinniken waarneer ze aandacht/eten oid nodig hebben. Ze hoeven me dan nog niet eens te zien. Als ze merken dat ik ergens op stal bezig ben en ze willen iets dan hinniken ze. Maargoed mijn paarden mogen absoluut niet slaan tegen de boxdeur als ze ongeduldig worden dus tja dan moet je wel brullen om je punt duidelijk te maken :))

Mitchall

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 00:12

Altijd, meneer is zo bang dat ik hem vergeet..
Ik hoef hem maar even aan iemand mee te geven en hij gaat al dribbelen, maar dit
kan ook komen doordat ik altijd wel wat lekkers op zak heb.. :+
Hij komt ook altijd aan gegaloppeerd, zálig beest is het! Als hij is ontsnapt hoef ik hem nooit
te halen, ook nog eens handig :j

denkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 00:15

mn knapperd heeft van begin tot eind naar me gehinnikt, van de eerste keer dat we elkaar zagen tot de laatste keer toen hij in de trailer van het erf afreed met zn nieuwe eigenaresse mee :'( snik
kreeg altijd een antwoord van mn schat

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 08:37

Die van mij hinnikt als ik kom en als ik wegga :)
Dat doet alleen mijn shettie mijn verzorgpony niet. De doet zon zachte lage hinnik als ik aan kom lopen xp
Laatst bijgewerkt door xAnnouk op 30-11-11 08:49, in het totaal 1 keer bewerkt

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 08:47

Leuk topic..! Ik heb er 3 en geen van hen hinnikt ooit:( Ze houden me wel altijd in de gaten, als ik aan kom fietsen, als ik achter de paddock loop maar hinniken nooit. OOk niet bij hun voerbeurt. Erg droevig.. want het lijkt me zo leuk als ze me eens zouden begroeten als is het maar eenmalig:)

liekevb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 12:32

Elke keer als ze me ziet, zooooo fijn!

xJess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 19:34

Paard hinnikt sowieso niet veel. Ook niet naar andere paarden oid. Ook niet naar de eigenaar die hem al 14 jaar heeft. Maar heel af en toe als ik dan even wegloop en hem 'achterlaat' dan hinnikt hij wel eens als ik aankom. Dan voel ik me toch wel een klein beetje gewaardeerd af en toe haha. :+
Wat hij wel altijd leuk doet is opkijken, als hij in het land staat soms al voordat ik hem gespot heb (toch lastig soms al die bruine paarden met dekens haha).

Annesneisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-11 22:35

Mijn veulen hinnikt vaak als ze me ziet aankomen, ze weet dat ze dan kans maakt op een lekkere kontkriebel! Van de oudste merrie krijg ik vaak een vriendelijke, uitgerekte knor te horen (net een varkentje, denk ik dan), maar dat is zeker eten-gerelateerd... Anders wordt er hier niet vaak gehinnikt (ook niet naar elkaar trouwens).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 18:24

Als ik aankom krijg ik meestal wel een brul en hij heeft ook z'n momenten dat hij elke keer hinnikt als ik tegen hem praat, hij me ziet o.i.d. Hangt een beetje van zijn eigen bui af :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-11 18:25

Bijna nooit... :')
Af en toe krijg ik een huhuhu te horen maar dat is erg zeldzaam..

craiester

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 04:31

mijn shetlander hinnikt als hij mij ziet of hoort, maar als ik eenmaal bij hem ben geweest al is het maar 5 minuutjes wordt ik alleen aangestaard :Y)

Mandy1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 09:34

Die van mij hinnikt niet naar me, naar niemand trouwens! :')
Alleen als ze een beetje bang/gespannen is op vreemd (wedstrijd) terrein gaat ze als een gek tekeer als ik niet in de buurt ben!

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-11 11:13

Mijne hinnikt ook nooit :+ alleen heel soms als ze dr maatje mist kleine opdonder die bij dr in stal staat :P
En soms als ik met eten aan kom :D
Maar mijn oude shettie van vroeger die was verslaafd aan mij, als ik alleen al de hoek om ging werd ze helemaal hysterisch!
Hoop toch stiekem wel dat mijn paardje later ook lekker naar me gaat hinniken hoor is toch wel leuk als je wordt begroet
8-)

Lien8

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 00:31

Mijn verzorgpony hinnikt iedere keer als ze me ziet en als ze me ziet en als ze me gezien heeft en is gestopt met hinniken en ik zet een stap dichter bij haar begint ze weer te hinniken. mijn rijpaardje hinnikt meestal alleen als ze op stal staat en ik al gereden heb en ik met een wortel aankom lopen.

ILU

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:09

haha altijd als ik aankom met zijn lieve hoofdje

ineminne96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-11 13:13

Mijn hafje hinnikt telkens als ik aankom en als ik wegga.
Ook al ik even iets ga halen blijft die maar hinniken, of als die mij even uit het oog verliest, best schattig !