Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
luckymelody schreef:Het nadeel is bij lange ritten dat ik grote open wonden krijg van die broeken met leren inzet. Gewoon in de bak prima, maar voor mij niet meer bij uren in het zadel. Een stalgenootje had ook precies hetzelfde probleem.
Ilsie schreef:luckymelody schreef:Het nadeel is bij lange ritten dat ik grote open wonden krijg van die broeken met leren inzet. Gewoon in de bak prima, maar voor mij niet meer bij uren in het zadel. Een stalgenootje had ook precies hetzelfde probleem.
nooit last van gehad en er toch al wel ritten van 5uur mee gemaakt.
luckymelody schreef:Het nadeel is bij lange ritten dat ik grote open wonden krijg van die broeken met leren inzet. Gewoon in de bak prima, maar voor mij niet meer bij uren in het zadel. Een stalgenootje had ook precies hetzelfde probleem.
inesje15 schreef:Kyron? nog nooit van gehoord, ik denk dat ze dit niet standaard in Belgie hebben liggen.
) Ze zitten echt super! En gaan heel lang mee. Echt een tip.
Eb01 schreef:hmm. Ik kan er moeilijk aan wennen. Soms vind ik het fijn om iets te verzitten en dat gaat dan moeilijk. Het meest vervelend vind ik het opstappen. Ik ben echt niet stijf, stap zo op eentje van 1.80 maar níet met leren zitstuk. Dat 'rekt' niet mee. Ik voel me dan zo een ontzettende kluns. Ik vraag me af alleen ik daar last van heb..