Veulen is ongelukkig

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 11:55

Sientje schreef:
1Boefje schreef:
paardensituatie: zie profiel.

Oh ja, dat vergat ik net te melden. Nietsvermoedend deed ik braaf 'zie profiel'. Mag ik je vragen waarom ik als eerste een foto zie van jou, op een manier waarvan ik me afvraag wat dat met een paardenforum te maken heeft?

Is toch gewoon een mooie foto?

Maar ik vraag me ook af wat het doel is van dit topic, vrijwel alles wordt in de wind geslagen, dus meedenken heeft weinig zin denk ik

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:10

_suus19_ schreef:
Isabonny schreef:
TS, als je wei genoeg hebt, kun je misschien wel een plekje te huur aanbieden voor een veulen in de leeftijd van jouw veulen. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap: maatje voor je veulen en huuropbrengst (zoals je zelf ook al opperde, je eigen kleine opfok :) )

Dat werd aan het begin van het topic ook geopperd. Maar TS zegt dat ze geen plek heeft voor een extra (tijdelijk) paard. Daarom snap ik dat veulen van komend jaar ook niet. Ik zal dan wel gek zijn dat ik dit raar en ondoordacht vindt, maar TS geeft hier ook geen enkel antwoord/uitleg op.

En dat is ze bokt ook echt verschuldigd he?! :')

TS, even apart zetten begrijp ik ook wel maar een leeftijdsgenootje erbij zetten zou leuk zijn! Ik kan niet in jouw portefeuille kijken, dus ook niet over oordelen.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 12:16

Sientje schreef:
1Boefje schreef:
Welke wormenkuur? De duurste en uitgebreidste van de dierenarts (dus ook met lintwormen). Zij heeft het middel toegepast.

Laat me raden: Pramox? Gooit de pharmaceut nog wel eens in de uitverkoop. Maar had je zelf toevallig in de bijsluiter gelezen dat je daar met jonge, oude en zieke dieren voorzichtig mee moet zijn? Verder begrijp ik de reden van het openen van dit topic niet helemaal. Als ik zo lees dat je het zo goed weet, dan hoef je toch geen topic te openen voor advies waar je toch niet naar luistert? Of zie ik het nu verkeerd?

Sientje schreef:
1Boefje schreef:
paardensituatie: zie profiel.

Oh ja, dat vergat ik net te melden. Nietsvermoedend deed ik braaf 'zie profiel'. Mag ik je vragen waarom ik als eerste een foto zie van jou, op een manier waarvan ik me afvraag wat dat met een paardenforum te maken heeft?

Ik weet niet waar jij last van hebt maar volgens mij ben je zwaar jaloers!
En je antwoorden zijn te belachelijk voor woorden. Is ook de laatste tijd in de mode, dat bokkers zich af gaan vragen waarom je dan een topic opent...

Als ik de leeftijden hier zo lees lig ik al helemaal dubbel! :D