Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Romeo2007 schreef:Ik werk 34 uur per week. Heb een eigen huis (95m2), 1 paard, 2 langharige katten en een relatie.
Tevens sport ik 5x per week in de sportschool. Stal is op 18 km afstand, sportschool idem dito.
Maandag: Werken van 8.30 - 17.00 Om 19.00 uur sportschool, paard wordt gemest/buitengezet/gevoerd door stal
Dinsdag: werken van 8.30 - 13.00 , in de middag paard rijden, mesten, etc. Dan om 19.00 uur sportschool
Woensdag: werken 8.30 - 14.00 werken, in de middag paard rijden, mesten etc en om 20.00 uur sportschool
Donderdag: werken 8.30 - 17.00 werken, in de avond paard longeren, mesten etc
Vrijdag: werken 8.30 - 17.00 werken, paard wordt door iemand anders gemest/buitengezet/gevoerd en om 20.00 sportschool.
In de weekend maak ik groot rondje door het huis, duurt meestal 3 uur. Alles stofzuigen, poetsen, boenen, was doen etc.
Daarna ga ik naar het paard en ook nog wel eens naar de sportschool. Ik rij 3 tot 4 keer per week en longeer meestal 1 tot 2x per week.
Paard heeft standaard 2 dagen vrij (maandag en vrijdag). Super te combineren hoor!
vonneke schreef:Ook zonder huisdieren zou ik 1 tot 2 maal per dag stofzuigen.
Suzanne F. schreef:[naam] schreef:Ook zonder huisdieren zou ik 1 tot 2 maal per dag stofzuigen.
Ik ben er de hele dag niet dus dat is dan knap. Zuigen als er niks ligt en niemand in huis is geweest.![]()
Hier heeft het huis niks te lijden als er overdag niemand is, die paar uurtjes 's avonds maak je geen vuil zonder huisdieren.

Nee, ik weet dat hij in goede handen is als ik een dagje geen tijd heb.
Equimotion schreef:Vienna2007 schreef:Dat schrijf ik ook niet.. Je eet toch ook samen? Hebben jullie geen weekend?
Doe jij door de week nooit iets met je partner samen dan (behalve eten)? Zo kan je de vraag ook stellen.
Vandaar dat ik zei dat het mooi is dat het voor jullie werkt, maar dat dat niet voor iedereen de standaard hoeft te zijn.
Vienna2007 schreef:Doe jij door de week nooit iets met je partner samen dan (behalve eten)? Zo kan je de vraag ook stellen.
Vandaar dat ik zei dat het mooi is dat het voor jullie werkt, maar dat dat niet voor iedereen de standaard hoeft te zijn.