Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Desondanks ben ik erg benieuwd naar wat die kleur nou dan is?

Cassidy schreef:Ik vraag me af wat de ouders zeggen als ze erachter komen dat ts op grote schaal verhalen loopt te verzinnen en de boel loopt te bedotten.
Dat valt niet onder "creatief met de waarheid omgaan" dat kon weleens een vroeg symptoom zijn van een psychische aandoening. Hebben we al eens eerder op Bokt gehad...en heel bokt ging er in mee.
Wie niet weet waar ik het over heb moet maar eens op bokker "Miep" gaan zoeken, die beweerde dat ze zwaar ziek was waar uiteindelijk niets waar van bleek te zijn.
En sorry ts: mocht er ook maar een kern van waar zijn, heb jij het verknald door te hoog op te scheppen. Ik ben ook iemand geweest die Miep heeft geloofd, fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

liekec schreef:ja maar ze had ook op haar profiel staan
ik rijd mt mn paardjes z dressuur \
maar ik heb het aan mn trainer te danken
zelf hed ik het nooit gekund
jahoor, je gaat mij niet vertellen dat je op je 14 al z rijd.

amyz schreef:Ik vind t maar warrig allemaal... Wanneer schopt ze nou precies naar je?
Verder... De vader is de AV? Die bruine lijkt me namelijk iig totaal geen av.... Maar wat een bijzondere kleur zeg, is dat grijsbont ofzo? Wist niet dat die kleur was toegestaan bij AV hengsten, kleur is haast nog specialer dan die van Papillon!
Edit; was idd de 2-jarige die de kruising AV - EV was, excuusDesondanks ben ik erg benieuwd naar wat die kleur nou dan is?

scoxxx schreef:Jongens, dit is nog maar een kind van 14: niet zo hard tegen zijn.
@ TS: wat zeggen je ouders van het trappen & schoppen?

Cassidy schreef:Ik vraag me af wat de ouders zeggen als ze erachter komen dat ts op grote schaal verhalen loopt te verzinnen en de boel loopt te bedotten.
Dat valt niet onder "creatief met de waarheid omgaan" dat kon weleens een vroeg symptoom zijn van een psychische aandoening. Hebben we al eens eerder op Bokt gehad...en heel bokt ging er in mee.
Wie niet weet waar ik het over heb moet maar eens op bokker "Miep" gaan zoeken, die beweerde dat ze zwaar ziek was waar uiteindelijk niets waar van bleek te zijn.
En sorry ts: mocht er ook maar een kern van waar zijn, heb jij het verknald door te hoog op te scheppen. Ik ben ook iemand geweest die Miep heeft geloofd, fool me once, shame on you. Fool me twice, shame on me.

liekec schreef:ja maar ze had ook op haar profiel staan
ik rijd mt mn paardjes z dressuur \
maar ik heb het aan mn trainer te danken
zelf hed ik het nooit gekund
jahoor, je gaat mij niet vertellen dat je op je 14 al z rijd.
is dit trouwens de miep die jullie bedoelen?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=6944

supertinkie schreef:TS, het zou handig zijn als je eens duidelijk omschrijft, waar het nu precies mis gaat. Want ik snap er heel weinig van. Voor zover mij bekend, staat je paard in het weiland, komt naar je toe als jij het weiland in loopt. Jij doet haar niet gelijk het halster om, maar laat haar eerst nog even vrij rondlopen en wilt haar na verloop van tijd alsnog pakken en dan draait ze je de kont toe en probeert je te slaan? Kortste klap lijkt mij dat je haar gelijk bij de eerste begroeting mee het land uit neemt/vast zet zodra ze bij rustig bij je staat. Dan krijgt ze de kans ook niet om je de kont toe te keren. Mocht ze daarna je alsnog wel gericht proberen te trappen zou ik persoonlijk daar gelijk korte metten mee te maken en haar een flinke trap terug geven. Met een beetje geluk is het dan gelijk klaar. Het is misschien niet de meest diervriendelijke manier, maar je geeft wel even heel duidelijk aan dat jij baas bent.

MarliesV schreef:heb ook de andere topics gelezen en denk dat het vooral een stuk onkundig schrijven is wat maakt dat de TS ongeloofwaardig overkomt.
Om haar daarom te betitellen als geestelijk niet iin orde vind ik een hard, bijna gemeen, oordeel. Je kunt ook zo volwassen zijn met elkaar om dan gewoon niet te reageren.
Wat ik daar lees is dat ze op 2 paarden rijdt van haar trainer af en toe. Die dieren lopen in het Z en zij verbindt daaraan dat zij dus Z rijdt.
ts, je rijdt geen Z, je rijdt op een paard dat op Z niveau kan lopen. Dat is een wezenlijk verschil.
Iemand die beginner is en je op een Grand Prix geschoold paard zet noem je toch ook geen GP ruiter?
Supertinkie stelt een aantal duidelijke en gerichte vragen net als ik al heb gedaan. Zou je de moeite willen nemen daarop te reageren?