Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Een pony in blinde paniek heeft baat bij Tie Ring en Safe Clip, en daar hoef je bovenstaande methode niet op toe te passen.

Cassidy schreef:De enige communicatiestoring die ik zie, wordt veroorzaakt door de hormonen van een 11 jarige puber (of moet ik zeggen: kind?)
Er zijn hier genoeg mensen die ts willen helpen. Dat kan alleen als ze er ook open voor staat.

Romybakker schreef:Hallo,,
Ik heb misschien hulp gehaald!'
Ik heb niks ergs met mijn pony gedaan zodat hij bang is geworden toen ik hem begon met verzorgen was dit al zo.
Romybakker schreef:Jullie snappen me niet toen ze nog niet bang was voor vast te worden gezet had ik haar aan de trailer vaststaan. Toen begon ze te trerkken en nu is ze bang voor vasgezet te worden.
Romybakker schreef:Romybakker schreef:
Hallo,,
Ik heb misschien hulp gehaald!'
Ik heb niks ergs met mijn pony gedaan zodat hij bang is geworden toen ik hem begon met verzorgen was dit al zo.
Romybakker schreef:Neej, Ik dacht dat ze toen nog niet bang ervoor was,
maar ik had het na dat bericht gevraagd, en ze was er al eerder bang voor.
Dus het eerste verhaal klopt niet en is niet verzonnen.
En het tweede verhaaltje klopt wel!
Snap je het?'

Romybakker schreef:Neej, Ik dacht dat ze toen nog niet bang ervoor was,
Snap je het?'
Johnie schreef:Romybakker schreef:Neej, Ik dacht dat ze toen nog niet bang ervoor was,
Snap je het?'
dus de allereerste keer dat je haar vastzette, heb je haar aan een trailer gezet?
want als je haar vaker had vast gezet daarvoor had je wel gemerkt dat ze bang was, en had je het niet moeten navragen
ik snap het, maar kan jij het nog wel volgen...?