Waarom zou je een cap kopen van 1000 euro?!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Vlindy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:20

Amalarab schreef:
Ik vond mijn cap van 70 euro al duur! :=

Haha, ik ook! :') Maargoed, ik zou willen dat ik me geen zorgen hoefde te maken over geld en dat ik zomaar een cap van €1000,-! Wat dat betreft ben ik dus wel jaloers. Al zou ik het geld liever in mijn paard stoppen 8-)

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:25

Leuk zo'n duur ding maar wanneer je er mee valt moet hij toch 9 van de 10 keer worden vervangen. Aangezien ik geen topruiter ben en mijn zit ook niet altijd even goed mee werkt geef ik het er niet aan uit. Ik kies mijn cap op comfoor. En goed zittende caps(voor mij dan) zijn er ook in prijsklasses 60,- tot 100 euro.
Daarnaast vind ik zelf oppimpen met steentjes(via euroland, in allerlei kleurtjes) ook leuk. Wanneer die eraf vallen vervang je ze weer gewoon. Zie ik met swaroski nog niet zo snel gebeuren.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:28

Ooh die bruine cap is enorm mooi.
Als je zoveel geld hebt waarom niet, ik kan het niet betalen. Pffff met mijn maandloon kom ik er niet eens.
Maar goed realistisch besef je dat er veel mensen zijn met wel (veel) geld die het kunnen uitgeven aan iets minder belangrijk want dat is per slot van rekening een cap van 1400 euro. Denk dat er kwa kwaliteit niet veel verschil zit met de 700 euro ofzo. Denk wel dat het betere kwaliteit is dan die van 100 ofzo :j
Kortom, als je het hebt why not! Zou stom zijn om erover te oordelen, ik kijk er wel kwijlend naar

iklieftponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:29

ik zal maar even heel eerlijk zijn;
ja, ik heb een cap van 850 euro.
nee, ik heb hem niet zelf betaald/ gekocht/ uitgekozen.

ik heb een paard voor iemand gereden, en dat paard had de stempel "onhandelbaar"
de eigenaar vond dat ik een hele hele goede cap op moest,
dus ik had gezegd: ja natuurlijk doe ik die op,
kwam met m'n eigen cap aan (van 70 euro)
en toen zei ze; nee ik heb een goede cap gehaald voor je; en toen heb ik die gekregen.

moet er wel bij zeggen: vrouw stikte in het geld, en had geen man/kinderen en bijna geen familie;
daardoor kon ze het wat makkelijker besteden,
(maar of ze gelukkig was... uhm nee denk het niet.)

heb het paard overigens ook niet erg lang gereden, maar mocht de cap wel houden!

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:31

http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ystal.html

Afbeelding

€1.095 -,

•met Swarovski kristallen
•uniek ventilatiesysteem
•optimale pasvorm door middel van memoryfoam, verwisselbare en wasbare binnenbekleding en flexibele lederen band
•exclusieve look, volledig aanpasbaar aan de individuele wensen

Sodeletuut

Re: Waarom zou je een cap kopen van 1000 euro?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:32

Wat ik daar van vind: 8)7 - Maar das mijn mening. :D

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:35

Prachtig is ie!!!!!Als daar het zonnetje op valt: :~
Maar dan wel in het bruin!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:36

Een minder knap koppie knapt op van een knap cappie... ;-)
Ofwel: als je niet zo'n fraai eitje hebt, wil zo'n poppedotterige cap de boel wel opleuken natuurlijk :D

*1000 euro voor een cap betalen... tuurlijk volstrekt normaal... zouden dergelijke mensen ook wel iets nuttigs met hun centjes doen? Goed doeletje ofzo?*

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:38

ik vind de cap heel mooi vormgegeven, maar voor bijna duizend euro minder heb ik ook een hele leuke cap gevonden :Y) die je net zo goed beschermd met vallen als deze dure jongen :+

en mijn casco cap heeft het mooi een jaar of 8 volgehouden, geen echte valpartijen gehad, dus houd hem nu bij als reserve cap, niks tegen die ouwe verstelbare caps :Y)

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:39

Tja, maar waarom zou je wel een paard kopen van een ton?

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:40

Ik ben zelf een heel goed doel!

Ninx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:42

ambre schreef:

Maarre... serieus.... ik woon namelijk in 't Gooi, en er wonen hier heel erg veel kooplustige dames... zelfs de scheetjes ruiken naar geld.
Evengoed wordt er, helaas, door flink wat mensen die ik ken niets bijgedragen aan dieren/ mensen/ doelen die heel goed een centje kunnen gebruiken....

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:44

Denk ook dat als je in geld bent opgegroeid, 1000 minder klinkt voor die personen of minder aanvoelt dan bij ons.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 21:50

Ninx schreef:
ambre schreef:

Maarre... serieus.... ik woon namelijk in 't Gooi, en er wonen hier heel erg veel kooplustige dames... zelfs de scheetjes ruiken naar geld.
Evengoed wordt er, helaas, door flink wat mensen die ik ken niets bijgedragen aan dieren/ mensen/ doelen die heel goed een centje kunnen gebruiken....

Al die goede doelen met al die rijke directeurs die dan weer die dure caps kopen...
Nee,dan koop ik hem liever zelf.Goed voor de economie:das ook een goed doel!
Ik zie het probleem niet zo,het is niet een 6de auto die werkeloos in de garage staat maar een gebruiksvoorwerp.
Ik heb minder dure caps,maar nog steeds voor 2000 euro aan caps liggen.Gebruik ze allemaal,bij iedere outfit een
bijpassend capje.En dat ie dan ook nog beschermd is mooi meegenomen.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 22:01

mijn cap was 220 euro, ik rij al jaren en heb vroeger nooit een cap opgehad
en paar jaar geleden[ 2000] een HH cap zo`n grote gekocht
was door het liggen in de kast verkleurd en heeft mijn bijrijdster verder op gehad met springen
heb een casco gehad
en nu wilde ik een mooie cap,1 die beetje bij western past
en ik kwam op de Troxel Cheyenne uit,was gelijk kerst cadeau,dus op mijn 46 een hele mooie maar wat dure cap gekregen
ik vind deze gewoon erg mooi, waarom wel een dure pad voor onder je zadel maar niet iets mooies voor jezelf wat een paar centen kost?

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 08:05

mirgino schreef:
mijn cap was 220 euro, ik rij al jaren en heb vroeger nooit een cap opgehad
en paar jaar geleden[ 2000] een HH cap zo`n grote gekocht
was door het liggen in de kast verkleurd en heeft mijn bijrijdster verder op gehad met springen
heb een casco gehad
en nu wilde ik een mooie cap,1 die beetje bij western past
en ik kwam op de Troxel Cheyenne uit,was gelijk kerst cadeau,dus op mijn 46 een hele mooie maar wat dure cap gekregen
ik vind deze gewoon erg mooi, waarom wel een dure pad voor onder je zadel maar niet iets mooies voor jezelf wat een paar centen kost?

Eens!

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 10:54

Ninx schreef:
ambre schreef:

Maar het is niet aan jou om te bepalen waar men hun geld aan uitgeeft?

Ik heb ook een cap die de 200 euro passeert. Eerlijk voor gespaard, en eindelijk een cap die mooi is en ook nog eens lekker zit. Is ook wat waard.

Vind niet dat je een geldige reden kunt hebben om te bepalen dat mensen ergens te veel geld aan uit kunt geven, behalve als je jaloers bent.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 10:57

Tja mensen geven soms geld aan dingen uit :) dat moeten ze zelf weten.
Persoonlijk zou ik het iet doen. Maargoed dat zou betekenen dat ik iets minder dan een maandsalaris eraan moet uitgeven. Dat is voor mij beetje veel. Maar tja als ik stik in het geld zou ik he misschien wel doen :P

One_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:10

Zo'n cap is voor mij mijn hele maandsalaris dus ik zou zo'n cap niet kopen maar vind hem wel heel erg mooi! Mensen moeten zelf weten wat ze met hun geld doen.

Sandra5002

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:14

ik heb die samshield chrystal en het is een super fijne cap. het is een beetje raar hoe sommige mensen praten laat iedereen het gewoon zelf weten het lijkt alleen maar op jaloezie. er bestaan ook laarzen van 1000 euro en dat soort dingen. mensen maken problemen van dure pony's maar het slaat nergens op laat elkaar gewoon.

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 11:15

Ik heb een cap van Uvex.. Die zijn ook aardig aan de prijs maar zit zo lekker.. Maar dit was voor mij ook wel de max hoor wat ik aan een cap uitgeef..

Cash87

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:13

Ik ben niet zo'n dure cap waard...ben er niet zo zuinig op :+
En is hij dan zoveel veiliger?? Ik wil wel een veilige cap..maar ik doe niet mee aan een mode show! ;)

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:21

ik doe juist wel mee met de modeshow *D <<) veiligheid komt pas op de laatste plaats :Y) :))

Dressuur = show! Het oog wil ook wat :~

_Natasja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:42

Ik heb ook een shamshield gekocht van de zomer.
Ben er super blij mee, zit gewoon zoveel lekkerder dan mijn HH cap.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-11 12:48

listiglistje schreef:
ik doe juist wel mee met de modeshow *D <<) veiligheid komt pas op de laatste plaats :Y) :))

Dressuur = show! Het oog wil ook wat :~

Het leven is 1 grote modeshow!