Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
laat ze maar een trailer huren voor die rit
. Chauffeuren voor iemand met onze eigen auto en trailer vinden mijn man en ik dan weer niet een probleem, maar dan ben je er ook gelijk bij als andermans paard de boel afbreekt en kan de eigenaar nooit zeggen dat het al zo was.supertinkie schreef:Ik leen mijn trailer ook niet uit hoor, no way. Ding heeft me geld genoeg gekost en dan mag maar 1 paard er eventueel iets aan slopen en dat is mijn eigen. Bij voorkeur liever niet uiteraard, maar leg dat maar eens uit aan een paard. Chauffeuren voor iemand met onze eigen auto en trailer vinden mijn man en ik dan weer niet een probleem, maar dan ben je er ook gelijk bij als andermans paard de boel afbreekt en kan de eigenaar nooit zeggen dat het al zo was.
Hoe het nu precies zit met de verzekering weet ik niet, maar er staat mij iets bij dat de trailer achter de auto alleen verzekerd is in geval van een ongeluk of in elk geval schade van buitenaf en niet wanneer paardlief iets kapot maakt. Op de verzekering van de auto dan he.
. Ik ga straks even met iemand bellen die haar trailer wel verhuurt en navragen of en hoe die verzekerd is. Dit weekend huur ik zelf weer een trailer van een manege dus niet eens zo gek om te kijken hoe eea in elkaar steekt.
Daar hebben we de tijd niet voor.
kunnen mijn stalgenoten met hun friezen toch niets mee 

(al dan niet door mijn schuld) zoedeloe schreef:Ik moet zeggen dat ik ook niet zo van het uitlenen ben van mijn trailer aan " Jan en alleman". Ik heb er hard voor gewerkt om het te kunnen kopen.. Mocht er een paard erg ziek zijn en met spoed naar de dierenarts moeten dan zou ik mijn trailer wel uitlenen aan mijn stalgenoten. Dit zie ik als een echt spoedgeval, en zou zelf ook erg blij zijn als mijn medestalgenoten dit ook voor mij zouden doen.
Ik moet er alleen niet aan denken hem vaker uit te lenen voor jan-en-alleman en om ieder wissewasje, ben hartstikke zuinig op dat ding en heb hem van mijn eigen spaargeld betaald, ik zou het echt vreselijk vinden wanneer iemand hem met schade terug oplevert... Naaltje schreef:Sees schreef:Ik vraag me alleen af waarom een verhuurbedrijf dan wel trailers kan verhuren zonder tussen wal en schip te vallen?
omdat dat een bedrijf is..
Daar zitten voor hun waarschijnlijk gewoon (dure) bedrijfsverzekeringen aan vast