Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Dune_ schreef:Ik heb die site gevonden waar eerder over werd gesproken. Ze laten zien hoe je jezelf te paard kan verdedigen.
http://www.horsethink.com/
wat goed van je!
MickeyenVici schreef:Ik rij vaak alleen in het bos maar kom eigenlijk nooit iets geks tegen!
)
,dorpsgek die langs het ruiterpad met zn broek op zn knieen zat te "spelen"
(er "leuk" als je dan zonder zadel op je pony zit
),mensen die met opzet hun hond achter je aan sturen
,drugsdealers
,en gewoon rare kerels die het echt uitstraalden dat ze iets gingen uitvreten brrr.
funnyhorses schreef:Ik ga ook regelmatig alleen het bos in,ben niet zo bang aangelegd gelukkig.![]()
Maar ik heb ook al het een en ander meegemaakt in de afgelopen jaren hoor,achtervolgt worden door jongens op scooters,dorpsgek die langs het ruiterpad met zn broek op zn knieen zat te "spelen"
(er "leuk" als je dan zonder zadel op je pony zit
),mensen die met opzet hun hond achter je aan sturen
,drugsdealers
,en gewoon rare kerels die het echt uitstraalden dat ze iets gingen uitvreten brrr.
Maar wat ik wél eng zou vinden is een lijk in het bos aantreffen,oe gatverdgatver daar moet ik echt niet aan denken hoor!
van ellende hoor bahbah.
funnyhorses schreef:*@Quartel*Whaaahhh echt niet!![]()
Ik zou me denk ikvan ellende hoor bahbah.
Wat ik trouwens ook zo'n horror story vond was toen er van die kuilen in een zandweg werden gegraven en dat die gek er beton met ijzeren uitsteeksel erin had gedaan,dat is iets daar moet ik echt niet lang over nadenken want dan kom ik de deur niet meer uit![]()