Dan heb je nu je duidelijke afspraak en dat is wat je wilde toch ?
Gewoon jezelf daar aan houden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.Ze komt afspraken niet na,is brutaal en heeft letterlijk schijt aan jou.Goof schreef:Ik vind ook dat je nogal meegaat in de discussie zeg. Gewoon je punt duidelijk maken en klaar. Simpel zat.
Wat ik me afvraag; heb je wel eens een van haar ouders gesproken?
liesjecryos schreef:Goed ze gaat nu al zo klakkeloos met dier om.Ze komt afspraken niet na,is brutaal en heeft letterlijk schijt aan jou.
Vindt je dit echt zo een goede baas voor je paard?
Je wilt een goed tehuis voor hem maar ondanks die ''klik'' stuur je hem na iemand die gewoon beter een hobbelpaard moet aanschaffen.
Je bent ook in het gesprek te bestuurbaar voor haar,gewoon zeggen aankomend weekend ophalen punt.
Na 12 uur smiddags op zondag niet opgehaald meteen weer verkopen.
Dit klinkt hard,maar zo zie ik het hele verhaal.
Stop ermee en mail desnoods dat het klaar is en ga die 30 niet terugstorten,dat zijn je onkosten.
_Amigo schreef:En anders zelf gaan brengen?
En dan daar gewoon in een stal flikkeren als dat meisje niet komt opdagen, makkelijk zat
_Amigo schreef:En anders zelf gaan brengen?
En dan daar gewoon in een stal flikkeren als dat meisje niet komt opdagen, makkelijk zat
.
Geef hun van tevoren aan dat het paard pas geladen gaat worden op het moment dat jullie het geld hebben ontvangen en hebben nageteld. Mensen die zo laks zijn met afspraken zie ik er nog voor in staan om het paard op de trailer te laden, je de helft (of niets) te betalen en dan met een smoesje te zeggen "het komt volgende week".

pmarena schreef:Dat het beestje het niet goed zou krijgen vind ik ook een onzinnige en voorbarige conclusie , dat de koopster het niet snel rond heeft wil niet zeggen dat ze haar best er niet voor doet , het kan best even duren voordat je een goede plek voor een hengst gevonden hebt.
Misschien duurt het wel zo lang JUIST omdat ze alles tip-top in orde wil hebben voordat het dier komt , en omdat ze hem dan liever nog wat langer op zijn huidige plek wil laten staan , dan hem zo maar ergens neer te kwakken zonder enige zekerheid over de toekomst.
Ze pakt het alleen verrekte on-charmant aan tegenover de TS door het allemaal maar normaal te vinden dat het zo lang duurt , ze hadden samen veel beter moeten communiceren zodat de verwachtingen op 1 lijn zouden liggen.
Nu verwacht de koopster dat het geen enkel probleem is als het nog wat langer duurt want als zij hem niet had gekocht had hij er immers ook nog gestaan , en de TS had verwacht dat het paard na toezegging van de koop snel weg zou zijn.
Dat is gewoon een gebrek aan communicatie en daar aan is de TS zelf ook een beetje schuldig natuurlijk doordat ze te lief is geweest en geen duidelijke afspraken heeft gemaakt
Als de ene partij het niet netjes doet , is het aan de andere partij om in te grijpen en doet die dat niet dan , tja....denkt die eerste partij dat het inderdaad normaal is. Dat is toch ook logisch
Maar in principe hoeft niemand zich nu nog ergens druk over te maken want het is opgelost.
Paard is zondagavond weg en zo niet gaat hij lekker naar de buurman en weer te koop (neem ik aan) , dus voor iedereen duidelijkheid