Karreman schreef:We hebben de gietvloer een heel eind langs de randen verwijderd, tot we geen aantasting van het hout meer zagen. Het zou bij mijn trailer betekenen dat we bijna de halve vloer moeten vervangen. De naad komt inderdaad op een dwarsbalk.Deels vervangen kan best een optie zijn maar mijn ervaring is dat wanneer je het achterste gedeelte van de vloer er uit haalt zal blijken dat de vloer ,vooral langs de randen, al verder naar voren toe is aangetast dan dat je van te voren dacht.

Voor de bevestiging worden slotbouten gebruikt. Strak aandraaien zal ik op (laten) letten.

) Zijn nu toch weer aan het nadenken over lossen planken. Beter te hanteren en veel makkelijker te krijgen. Zijn dit bijvoorbeeld goede planken? We zouden dan gaan voor die van 28 dik en met gladde bovenkant. Is dat voldoende? Bedankt voor alle raad! en zou je ze dan tegen elkaar leggen en met een 0.5 cm ruimte ertussen?
en zwaar, zo'n plaat! net nu ik last heb van mijn rug en hans dus alles alleen moet doen! gelukkig hadden we een karretje met wielen waar het op kon, heeft ie er zijn autokrik onder gezeten om hem terug op te tillen enzo... beetje creatief zijn, he