Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

easygoing schreef:Vreemd dat je eerder dan zegt dat ze alleen haar eigen shet zadelmak gemaakt heeft en nu ineens meerdere paarden bij een boer. Om heel eerlijk te zijn snap ik haar ouders echt niet, duidelijk hebben ze geen idee wat de gevaren zijn. En dan willen ze haar ook wel helpen maar hebben die mensen enig ervaring met paarden uberhaupt? En wat hebben de andere "helpers" aan ervaring in huis? Eigenlijk denk ik dat het niet heel slim is dat iedereen haar wel wil helpen. 1 of hooguit 2 vaste personen die elkaar afwisselen desnoods is veel verstandiger.
Weet je ook om wat voor paarden het gaat?

Myrna_Kyra schreef:easygoing schreef:Maar goed dan nog steeds mijn vraag wat is haar daadwerkelijke ervaring en om wat voor paarden gaat het?
haar eigen ervaring is dus dat ze bij een boer verschillende paarden & pony's zadelmak heeft gemaakt,
en nu gaat het om 2 pony's en 1 paard als ik het goed heb xD
easygoing schreef:Maar goed dan nog steeds mijn vraag wat is haar daadwerkelijke ervaring en om wat voor paarden gaat het?

Myrna_Kyra schreef:easygoing schreef:Nee vind dat bepaald niet meevallen. Vind het ronduit dom.
en wat voor reden heb je daartoe dan?
want je kan wel zeggen dat je het dom vindt,
maar als je wilt dat ik het tegen haar uitleg dat ze het beter niet kan doen,
moet je wel met argumenten komen
Myrna_Kyra schreef:easygoing schreef:Nee vind dat bepaald niet meevallen. Vind het ronduit dom.
en wat voor reden heb je daartoe dan?
want je kan wel zeggen dat je het dom vindt,
maar als je wilt dat ik het tegen haar uitleg dat ze het beter niet kan doen,
moet je wel met argumenten komen
).