EJ Barato Barland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chloeve

Re: EJ Barato Barland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:30

Ik heb ze nu al een paar maanden en zien er nog super uit ben er erg tevreden mee vind ook niet dat ze dr lelijk uitzien aangezien ze niet van echt leer zijn ik heb er ook zooltjes in dan passen ze perfect

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:31

Zeker, maar het is jammer! Vond die Barland ook erg fijn!

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:43

Dezelfde als mij? Ik vind ze erg fijn :) vooral geen last met het inlopen en inrijden :)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 17:47

:j

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 20:55

Ik baal er heel erg van, ik ben heel zuinig op de laarzen, en nu heb ik er ook al scheurtjes in :( en 1tje is best groot. Nu ben ik bang dat als ik nieuwe krijg, ik daar ook weer scheurtjes in krijg. Wat moet ik doen?

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-12 14:06

Lunaeekie schreef:
Ik baal er heel erg van, ik ben heel zuinig op de laarzen, en nu heb ik er ook al scheurtjes in :( en 1tje is best groot. Nu ben ik bang dat als ik nieuwe krijg, ik daar ook weer scheurtjes in krijg. Wat moet ik doen?

Dit had iemand bij mij op stal ook maar een paar keer gedrachen erg raar aangezien die van mij nog helemaal geen scheurtje of iets hebben en ik had ze veel langer.
Ik zal terug gaan naar ej voordat het scheurtje groter word.

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 07:47

Ja, wij gaan erheen bellen. Ik vind het ook heel raar, maar er zijn veel meer mensen met deze klachten over de laars. En ik ben er toch heel zuinig op, dus ik vraag me af wat ik fout heb gedaan.

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 10:52

Lunaeekie schreef:
Ja, wij gaan erheen bellen. Ik vind het ook heel raar, maar er zijn veel meer mensen met deze klachten over de laars. En ik ben er toch heel zuinig op, dus ik vraag me af wat ik fout heb gedaan.

Okee ja ik hoor het ook steeds vaker denk dat het aan de laars zelf ligt, Bij de gene die ook deze laars had was hij toch een beetje anders (de uiterlijk) mischien ligt het daar aan dat dit een anders soort model is? maar dan wel de barland heet ik weet het niet

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 12:41

Ej in Breda heeft me zelfs afgeraden om deze laarzen te nemen....... Ben daarom ook maar voor de lemoges gegaan, ietsje duurder, niet veel, maar wel beter kwaliteit, zit lekker, rijd lekker.....

jaxbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:13

Hoe zien die lemoges eruit?

jaxbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:14

Zou ook graag de Barland kopen maar ben bang voor de scheuren ;(

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:15

Twee stalgenootjes van mij hebben de laarzen uit de OP en die heb ik er tot nu toe nog niet over horen klagen. Ik vind ze overigens best mooi, mooier dan op de foto.

Robin_Rikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 21:16

Lunaeekie

Ja, ik vind ze ook heel mooi. Ik baal alleen heel erg van die scheurtjes. Dat vind ik wel echt heel slecht.

Robin_Rikkie

Barland is van Kunstleer, kan ook schelen.

ptatt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:06

Ik heb ook de barland en ik heb ook scheurtjes al na een paar keer rijden maar een ander meisje bij het paardrijden heeft totaal andere laarzen die zijn ook van kunstleer en zij heeft zon zelfde scheurtjes maar ze rijd er evengoed al zeker 2 jaar mee. Dus misschien komt het gewoon omdat het van kunstleer is?

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 14:11

Dat komt zeer zeker doordat het kunstleer is, dat is gewoon niet te onderhouden... het is een risico waar je voor kiest, maar de prijs is er dan ook naar.
Maar buiten dat, vervelend is het wel ja!

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-12 21:51

annmary schreef:
Dat komt zeer zeker doordat het kunstleer is, dat is gewoon niet te onderhouden... het is een risico waar je voor kiest, maar de prijs is er dan ook naar.

Ja het is idd waar je betaal er niet net zoveel voor als bvb petrie of een ander duurmerk dat moet je ook gewoon goed in je achterhoofd houden dat deze laarzen niet jaren mee gaan.
Al moet ik wel zeggen dat ik deze mooier vind dan de limgos(?) mischien komt dat wel omdat ik van rits en veter hou :+

jaxbo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 14:33

Als je ze wilt bestellen, via de site vind ik dit ingewikkeld. Ik krijg geen bevestiging maar als ik ze dan opnieuw probeer te
bestellen zegt de site dat de bestelling al verwerkt is. Iemand ervaring? Dringend, want ik wil de
Lanouk laarzen met kunstbont ook bestellen en die staan vandaag de laatste dag met korting.

annmary

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 14:35

Dan kan je het best even bellen met Drachten, daar verwerken ze de bestellingen!

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 20:57

chloeve schreef:
annmary schreef:

Ja het is idd waar je betaal er niet net zoveel voor als bvb petrie of een ander duurmerk dat moet je ook gewoon goed in je achterhoofd houden dat deze laarzen niet jaren mee gaan.
Al moet ik wel zeggen dat ik deze mooier vind dan de limgos(?) mischien komt dat wel omdat ik van rits en veter hou :+

Dat ze niet jaren mee gaan snap ik wel. Maar dat ze binnen 3 maanden kapot gaan vind ik toch echt niet normaal :? ook al zijn ze niet zo duur, iets moet gewoon niet zo snel kapot gaan. ;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:12

Ik heb er geen problemen mee, alleen het stiksel van de rits was bovenaan losgegaan toen ik iets te enthousiast was met dikke sokken aantrekken. Maar qua "kunstleerwerk" blijven ze tot nu toe goed na zo'n driekwart jaar. Wellicht toch een verschil in productie?

Lunaeekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:24

Jolien87 schreef:
Ik heb er geen problemen mee, alleen het stiksel van de rits was bovenaan losgegaan toen ik iets te enthousiast was met dikke sokken aantrekken. Maar qua "kunstleerwerk" blijven ze tot nu toe goed na zo'n driekwart jaar. Wellicht toch een verschil in productie?

Hoe vaak rij je er mee dan? En uit welk jaar komen die van jou? (staat in de laars)
Rijd je er ook mee in de kou?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-12 21:48

Ik rij er zo'n 3 a 4 keer mee per week en ook in de kou. Ze komen uit het jaar 2011.

chloeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-12 10:36

Citaat:
Dat ze niet jaren mee gaan snap ik wel. Maar dat ze binnen 3 maanden kapot gaan vind ik toch echt niet normaal :? ook al zijn ze niet zo duur, iets moet gewoon niet zo snel kapot gaan. ;)

3maanden is wel echt heel snel ja. Ik zal gewoon terug gaan meestal krijg je dan je geld terug of een anderen laars zo kan je niet rond blijven lopen en ej moet denk ik ook wel weten dat als er veel laarzen kapot gaan er toch iets niet goed is en ze daar wat aan moeten doen ;)