Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
vooral geen last met het inlopen en inrijden
Lunaeekie schreef:Ik baal er heel erg van, ik ben heel zuinig op de laarzen, en nu heb ik er ook al scheurtjes inen 1tje is best groot. Nu ben ik bang dat als ik nieuwe krijg, ik daar ook weer scheurtjes in krijg. Wat moet ik doen?
Lunaeekie schreef:Ja, wij gaan erheen bellen. Ik vind het ook heel raar, maar er zijn veel meer mensen met deze klachten over de laars. En ik ben er toch heel zuinig op, dus ik vraag me af wat ik fout heb gedaan.
rijdt sinds eind november mee ongeveer
annmary schreef:Dat komt zeer zeker doordat het kunstleer is, dat is gewoon niet te onderhouden... het is een risico waar je voor kiest, maar de prijs is er dan ook naar.
Maar buiten dat, vervelend is het wel ja!
chloeve schreef:annmary schreef:Dat komt zeer zeker doordat het kunstleer is, dat is gewoon niet te onderhouden... het is een risico waar je voor kiest, maar de prijs is er dan ook naar.
Maar buiten dat, vervelend is het wel ja!
Ja het is idd waar je betaal er niet net zoveel voor als bvb petrie of een ander duurmerk dat moet je ook gewoon goed in je achterhoofd houden dat deze laarzen niet jaren mee gaan.
Al moet ik wel zeggen dat ik deze mooier vind dan de limgos(?) mischien komt dat wel omdat ik van rits en veter hou
ook al zijn ze niet zo duur, iets moet gewoon niet zo snel kapot gaan.
Jolien87 schreef:Ik heb er geen problemen mee, alleen het stiksel van de rits was bovenaan losgegaan toen ik iets te enthousiast was met dikke sokken aantrekken. Maar qua "kunstleerwerk" blijven ze tot nu toe goed na zo'n driekwart jaar. Wellicht toch een verschil in productie?
Citaat:Dat ze niet jaren mee gaan snap ik wel. Maar dat ze binnen 3 maanden kapot gaan vind ik toch echt niet normaalook al zijn ze niet zo duur, iets moet gewoon niet zo snel kapot gaan.