Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sandra694 schreef:waarschijnlijk dampig (dit is niet vastgesteld)
de reden waarom wij denken dat het paard mensen schuw is dat is omdat ze niks van iets of iemand toe laat en dat al meer dan 2 maanden lang,
sinds ze op deze stalling staat gaat het wel een stukje beter met haar maar qua pakken is het niks stal eigenaar had het weiland al gehalveerd door er een schrik draad tussen te zetten mr zelfs dan lukt het me niet ik heb al meerdere malen uren in de wei gezeten haar aandacht te krijgen wat ik ook doe niks helpt geen brood geen snoepje helemaal niks...
het enigste wat ik kan zeggen is dat ik zaterdag goed met dirk ga praten en hoop dat ze een goed tehuisje krijgt want dat is alles wat ze verdiend!!
groetjes
sandra694 schreef:ik heb niet gezegd dat ze op een stalling staat van 315 euro alles bij elkaar wat ik kwijt ben is 315 euro de stalling zelf betaal ik 165 euro voor,
het is daar al zo rustig de paarden zelf zijn ook rustig,
maar ik ga niet weer haar verhuizen en dan over een maand toch besluiten om haar weg te doen,
het is onze beslissing,
dirk en ik hebben goed kunnen praten met elkaar en ben blij dat we het 'goed'hebben kunnen oplossen

_killerbee_ schreef:Stal Janssen :
Daar hebben wij ook een slechte ervaring mee!
En ook een zeer onlogische reactie kregen we van hem.
Paard mocht gerolen worden , nadat ze volledig afgekeurd werd.
We hebben het paard terug gebracht en ons geld mee terug genomen.
Desbetrefende paard loopt nu M in de dressuursport .
En dit met zware atrose , gewoon doorverkocht.
Ja hoe hard het ook klinkt...
Terugbrengen en voor een ander kijken als het geld je niet op de rug groeit.
sandra694 schreef:de foto´s in mijn profiel zijn foto´s die genomen zijn toen k dr net 2 of 3 dagen had die foto´s zijn niet van hoe ze nu is
Nixxs schreef:Heb contact gehad met TS. Het is voor 99% zeker dat wij over het zelfde paard praten.
Hoop dat Ts zelf nog een reactie in dit topic zet over haar genomen beslissing !