Melissa had les op Jeffrey en was helemaal weg van hem, tot de lessen gingen stoppen wegens tijdgebrek en de leeftijd van Jeffrey hij werd 18 jaar en mocht met een ruitertje nog van een paar mooie jaren genieten zouden ze hem houden hadden ze i.v.m andere paarden geen tijd voor hem.
Ik heb altijd gezegt als je hem verkoopt is hij voor mij............ tot ik een telefoontje kreeg van de juf dat hij te koop was, Melissa wist van niets en zei wel ik wil alleen Jeff hebben. Ik heb haar altijd verteld dat Jeff niet verkocht werd.
Tot hij die bewuste woensdag bij ons werd gebracht heb ik haar 's avonds mee gelokt naar mijn zus met de smoes dat ik de paarden nog binnen moest zetten omdat tante weg moest. Daar stond een heel ontvangst comitee in de schuur, ze heeft de eerste 10 min niets uitgebracht terwijl ze niet kan zwijgen en heeft hem alleen maar staan aaien
http://www.mijnalbum.nl/Foto-NXAGDXBV.jpg
hier wordt je toch verliefd op?

Het si een meid die weet wat ze wil... Zelf MP laten afstruinen Mwah... ze heeft een dure smaak hihi en kan natuurlijk zelf neit zien of een pony geschikt is (qua nivo etc)