Knot + Cap = Geen goede combinatie....

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 08:41

Voor mij was het vroeger toen ik nog wedstrijd reed ook altijd een drama. Ik heb lang haar tot bijna op mn kont. Ik maakte de knot altijd zo laag mogelijk.

Maar bij een HH cap werkt dat niet. Want met zulke caps gaat dat nooit passen. Ik had eerst een (heel charmante) Casco. Daarna een Equitheme cap. Lijkt heel erg op de BR Viper. Opdat die caps zo'n draai dingetje in de nek hebben, kun je die omhoog duwen en kun je in dat kuultje je knot kwijt.

Ik maakte mijn haar goed nat, kamde het achterover. En draaide het dan heel strak in elkaar zodat het 1 rechte pijpekrul werd. En dan draai ik het in een strakke knot. Daar deed ik weer 2 elastiekjes omheen. Dan mn parelnetje en dan nog een elastiekje. Dat zat super strak. En ging ook niet meer los.

Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:02

tip over voorste plukjes die los komen
ik heb een ontiegelijke hekel aan schuifspeltjes of iets onder mijn cap
super strong haar mousse door je hele haar verdelen(ik heb de mousse van de action werkt goed genoeg)
staart in je nek maken heel veel haarlak er over dan (ik gebruik 3 dikke elastieken als donut) de donut er over
haar er over verdelen elastiek in je haar kleur er over rest van het haar om je knot verdelen en vast zetten met schuifspeldjes
ik gebruik nooit een netje maar een mooie roezel in de kleur van mijn jasje er om en klaar nooit last van losse plukjes en hij blijft goed zitten zelfde techniek gebruik ik ook bij twirlen en ook bij een vriendin van mij die turnt

heel veel haarlak is echt handig

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 11:10

Ik heb heel lang ( tot over m'n kont, als ik het los heb zit ik er op := ) en dik haar. Ik maak altijd een strakke vlecht en maak dan van die vlecht een knot, parelnetje er over en daar nog weer 2 elastieken overheen, dan blijft het wel even zitten. Ik maak 'm wel altijd heel laag in m'n nek anders kom ik in de knoei met de draaiknop van mn cap ( casco cap.)