E_W schreef:Ik heb altijd het idee dat je met chaps en jodphurs? zo weinig steun enzo hebt.
En dat je naja weet niet, lijkt me raar.
Heb ze nog nooit aan gehad hoor en echte goede laarzen ook niet, rij nu met mn oude, versleten en lelijke Uggs, ik heb al een stuk of 1000 leren laarzen gepast maar ik kom er of niet in of ze zijn niet mooi of ik vind ze echt niet lekker zitten (wat wel een beetje hoort heb ik begrepen?)
Je moet weten met chaps en joppers die geven idd wat minder steun dan leren laarzen. Ik vind dat juist handig want nu moet je zelf je beenligging gaan corrigeren (verschild per mens). Zelf rij ik er al 4 jaar mee en het zit super. Je moet er even aan wennen zeker omdat je met uggs!? rijd. Niet echt handig om met dat te rijden en btw dat geeft nog minder steun... Als ik jou was schaf je een paar joppers en chaps aan en ik zal zeggen dat je niet zonder kunt. Iedergeval dat is bij mij het geval
start volgende week met lessen)
. Toen ik na de chaps, wedstrijden ging rijden had echt bijna iedereen rijlaarzen. Mijn mening is dat rijlaarzen er toch wel wat mooier uitzien. Maar uiteindelijk gaat het er om dat het lekker zit. Bij een vriendin van mij springen de ritsen van haar laarzen telkens open dusja. Als je dus niet weet wat je moet nemen zou ik gewoon naar de winkel gaan en daar advies vragen, die kunnen je er beter mee helpen denk ik..
Heel prettig om mee te rijden!
maar verder rij ik met chaps erover.